شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی بیش از یک هفته از خروج ارتش اسرائیل از بیمارستان الشفای غزه می‌گذرد که منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از کشف پیکر 381 شهید در اطراف این بیمارستان خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

یگان 8200 یکی از بزرگترین و موثرترین یگان‌های اطلاعاتی ارتش اسرائیل است که ماموریت شنود، رمزگشایی از کدهای رایانه‌ای، جنگ و دفاع سایبری، ساخت انواع بدافزارها و هر آنچه که در حوزه جاسوسی و جمع آوری اطلاعات نیاز است را انجام می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری‌زبان با انتقاد از عملکرد نخست‌وزیر اسرائیل نتیجه تصمیمات و سیاست‌های وی را شکست برای تل‌آویو ارزیابی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ربودن طارق سلمی، سخنگوی این جنبش توسط اسرائیل را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان دقایقی قبل حمله های جدید به مواضع نظامیان اسرائیل انجام داد و یک تانک مرکاوا اشغالگران را منهدم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «الیزابت وارن» سناتور دموکرات آمریکایی در اظهاراتی گفت که دادگاه‌های بین‌المللی می‌توانند اقدامات اسرائیل را در غزه نسل‌کشی تفسیر کنند و شواهد زیادی هم برای این امر دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان ملل نسبت به جنگ اطلاعات گمراه‌کننده از بابت مخالفت اسرائیل با ورود خبرنگاران بین‌المللی به غزه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور دموکرات سرشناس آمریکایی گفت: دادگاه‌های بین‌المللی می‌توانند عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را به‌عنوان یک نسل‌کشی تعیین و اعلام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

گروه حماس بر لزوم پایان عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه تاکید می‌کند. این در حالی است که اسرائیل هرچند برای مبادله زندانیان فلسطینی با گروگان‌ها اعلام آمادگی کرده اما با پایان عملیات نظامی در باریکه غزه بدون حمله به رفح مخالفت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، تل‌آویو به واشنگتن درباره تاریخ برنامه حمله به رفح اطلاعی نداده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سفر به آمریکا ضمن درخواست برای امضای توافق تبادل اسرا با حماس تاکید کرد که حزبش حاضر است برای هرگونه توافق احتمالی آتی شبکه امنیتی را ایجاد کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دادگستری استان تهران از استرداد حقوق بیت‌المال در پرونده یکی از بدهکاران کلان بانکی به میزان پنج هزار و 400 میلیارد ریال خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اوایل روز دوشنبه اعلام کرد که در مورد تاریخ حمله به رفح تصمیم گرفته است، اگرچه وی در هفته‌های اخیر چندین بار از تصویب طرح‌های عملیاتی برای این شهر خبر داده که البته اجرا نشده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز