شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا تصمیم گرفته‌اند به تدریج اقدامات جدیدی را علیه اسرائیل انجام دهند. او افزود هیچ بهانه‌ای برای اسرائیل وجود ندارد که مانع تلاش ما برای کمک رسانی به ساکنان نوار غزه شود و در نتیجه این وضعیت تصمیم گرفته‌ایم تدابیر جدیدی را علیه آن اتخاذ کنیم. فیدان تصریح کرد این اقدامات مورد تایید رجب طیب اردوغان،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) طرح جدیدی را برای پر کردن شکاف و خلأهای موجود در جریان مذاکرات برای آتش‌بس در غزه ارائه داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان بر سر راه رسیدن به توافق مانع‌تراشی می‌کند. منبع مذکور اشاره کرد پاسخی که از رژیم صهیونیستی دریافت کردیم، شامل آتش‌بس دائم و خروج نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه نمی‌باشد. این رهبر حماس بیان کرد طبق پاسخی که طرف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت‌وگو با الجزیره گفت: «رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان بر سر راه رسیدن به توافق مانع‌تراشی می‌کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی دوشنبه شب با درخواست ترکیه برای ارسال کمک‌های هوایی به غزه مخالفت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت هواپیمایی «ایر کانادا» اعلام کرد از روز سه‌شنبه پس از 6 ماه وقفه پروازهای خود به اراضی اشغالی را از سر خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سلطان عمان امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با شاه اردن آخرین تحولات غزه را بررسی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: پاسخ ما به رژیم صهیونیستی و تنبیه آن قطعی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، با گذشت 185 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی از یک سو و حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از سوی دیگر این رژیم نتوانسته مانع از حمله‌های موشکی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی و مواضع صهیونیستی شود. در همین راستا گردان‌های «شهدا الاقصی» اعلام کرد که با مشارکت گردان‌های مقاومت ملی موضع صهیونیستی «کفار عزه» را...

وب‌گاه عصر ایران

نخست‌وزیر اسرائیل امروز (دوشنبه) از توافق مقامات این رژیم بر سر زمان حمله زمینی به رفع در جنوب نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که موضع صهیونیستی «کفار عزه» را موشک‌باران کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: برسر تاریخ ورود ارتش اسرائیل به شهر رفح در نوار غزه توافق شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلطان عمان امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با شاه اردن آخرین تحولات غزه را بررسی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که موضع صهیونیستی «کفار عزه» را موشک‌باران کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع از جزییات پیشنهاد جدید آتش‌بس ارایه‌شده از سوی میانجیگران گفت‌وگوهای آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در قاهره سخن گفتند.