شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماموریت نیروی دریایی اتحادیه اروپا در جنوب دریای سرخ در بیانیه‌ای اعلام کرد ناو آلمانی «هسن» یک موشک پرتاب‌شده از یمن را رهگیری کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مهمترین معضلات اقتصاد اسرائیل از اواسط سال 2023 میلادی و همزمان با یورش نظامی به نوار غزه، وضعیت رو به افول شاخصهای کلان اقتصادی این رژیم بویژه نرخ شاخص انتظارات تورمی، نرخ تورم موادغذایی و کالاهای خوراکی و نرخ بهره کوتاه مدت بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید مهمترین اتفاق اقتصادی و سیاسی که رسانه‌های غولپیکر خبری غربی، در سکوتی محض، از پرداختن به آن منع شده‌اند، وضعیت بد شاخصهای کلان اقتصاد داخلی و بین‌المللی اسرائیل در چند ماه اخیر است.

وب‌گاه عصر ایران

امنیت غذایی در غزه این روزها با خطر جدی مواجه است. سازمان خواربار و کشاورزی (فائو) در پیامی در صفحه اش در شبکه اجتماعی ایکس، وضعیت امنیت غذایی در نوار غزه را بسیار شدید دانسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان، مواضع اشغالگران را در اطراف پایگاه «شومیرا» با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان امروز پایگاه‌های نظامیان اسرائیل در شمال سرزمین های اشغالی را هدف حمله موشکی و راکتی قرار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) مدعی شد که چهارشنبه گذشته یک فرمانده ارشد سرویس امنیت داخلی جنبش حماس را ترور کرده‌است. ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) مدعی شد که چهارشنبه گذشته یک فرمانده ارشد سرویس امنیت داخلی جنبش حماس را ترور کرده‌است. به گزارش عرشه آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از ترور «اکرم عبدالرحمن حسین سلامه» فرمانده ارشد سرویس امنیت داخلی حماس در نوار غزه خبر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مبارزان گردان‌های القسام با انجام عملیات‌های پیاپی در خان‌یونس در غزه تلفات سنگینی را به نظامیان اسرائیلی تحمیل کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مبارزان گردان‌های القسام با انجام عملیات‌های پیاپی در خان‌یونس در غزه تلفات سنگینی را به نظامیان اسرائیلی وارد کردند.

وب‌گاه عصر ایران

گردان‌های قسام طی بیانیه‌ای اعلام کرد سه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه الزنه در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار داده است.

وب‌گاه عصر ایران

ارتش اسرائیل پیشتر نیز ترور سه فرمانده پلیس فلسطین در نوار غزه با نام‌های «محمد البیومی» رئیس پلیس النصیرات، «فایق المبحوح» رئیس عملیات پلیس نوار غزه و «رائد البنا» رئیس بخش تحقیقات پلیسی شمال غزه را اعلام کرده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین در پاسخ به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستا‌ها و شهرک‌های جنوب لبنان به ویژه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان امروز (شنبه) مزارع «شبعا» و منطقه «اصبع الجلیل» در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را موشک باران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از به هلاکت‌رساندن 6 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه امروز - شنبه - گفت جنگ اسرائیل علیه حماس در نوار غزه به «خیانت علیه بشریت» بدل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی غزه امروز (شنبه) خواستار بازگشایی گذرگاه ها برای انتقال مجروحان فلسطینی به خارج با هدف مداوای آنها شد.