شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع در جنبش حماس اعلام کرد هیأتی از این جنبش فردا (یکشنبه) برای بررسی تحولات توافق آتش‌بس به قاهره می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع در جنبش حماس اعلام کرد هیأتی از این جنبش فردا (یکشنبه) برای بررسی تحولات توافق آتش‌بس به قاهره می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک تحلیلگر امور نظامی اسرائیل اذعان کرد که جنبش حماس در جریان نبرد طوفان الاقصی با استفاده از سلاح های ساده به دستاوردهای بزرگی دست یافته و در مقابل، اسرائیل به رغم برخورداری از تجهیزات و امکانات نظامی پیشرفته نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس رژیم صهیونیستی به جمعی از نمازگزاران مسجدالاقصی حمله کرد و پهپادهای ارتش این رژیم پس از برپایی نماز صبح شنبه به سمت نمازگزاران گاز اشک‌آور شلیک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اسرائیل با اشاره به کشتار امدادگران آشپزخانه مرکزی جهانی گفت که چنین تراژدی‌هایی در جنگ اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس اسرائیل به جمعی از نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از حمله توپخانه‌ای به محل استقرار نظامیان اسرائیل در پایگاه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیرو‌های مقاومت اسلامی در لبنان اعلام کردند که تجمع نظامیان اسرائیل در یک پایگاه نظامی را هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از انهدام یک دستگاه تانک ارتش اسرائیل از نوع «مرکاوا» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه تلگراف نوشت: یک مکانیسم قانونی در انگلیس وجود دارد که اگر محرز شود دولتی به قوانین بشردوستانه بین‌المللی پایبند نیست، صادرات تسلیحات به آن را ممنوع می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش حماس افشا کرد: نقشه جدید رژیم صهیونیستی برای اختلاف افکنی در داخل نوار غزه از طریق صدور بیانیه های جعلی و منتسب کردن آن به عشایر این منطقه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی جنبش حماس نقشه جدید اسرائیل برای اختلاف افکنی در داخل نوار غزه از طریق صدور بیانیه های جعلی و منتسب کردن آن به عشایر این منطقه را بیانگر عجز و سردرگمی سران اسرائیل دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت لبنا مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

وب‌گاه الف

سفیر روسیه در تهران با اشاره به ظالمانه بودن حمله رژیم صهیونیستی به مقر کنسولگری ایران در دمشق، گفت: این اقدام به منزله یک پدیده جدید است که باید به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس از قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ممنوعیت صادرات سلاح به اسرائیل استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی استقبال کرد و خواستار بازخواست و مجازات رژیم صهیونیستی به‌دلیل ارتکاب جنایت‌های این رژیم در نوار غزه شد.