شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دبیر کل سازمان ملل خواستار جدیت در کمک‌های ارسالی به نوار غزه شد. «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواستار افزایش جدی و قابل توجه در میزان کمک‌های ورودی غزه شد. دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که اقدامات پراکنده‌ای که از سوی رژیم صهیونیستی اتخاذ شده، برای نجات جان جمعیت غزه از سوءتغذیه و بیماری کافی نیست. گوترش در جمع خبرنگاران تاکید کرد: تدابیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس ارقام طبقه‌بندی مرحله امنیت غذایی یکپارچه، کنسرسیومی متشکل از آژانس‌های سازمان ملل و گروه‌های امدادی مردم‌نهاد، از حدود 600 هزار نفری که در سراسر جهان با گرسنگی فاجعه‌بار مواجه هستند، 95 درصد اکنون در غزه هستند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان نظامیان ارتش اسرائیل را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که ایران سلاح‌های گروه‌های مقاومت فلسطین را تأمین کرده و هرگز پشت فلسطین را خالی نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که ایران سلاح‌های گروه‌های مقاومت فلسطین را تأمین کرده و هرگز پشت فلسطین را خالی نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از به هلاکت‌رساندن 6 نظامی ارتش اسرائیل در نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «احمد داوود اوغلو» نخست وزیر سابق و رئیس حزب «آینده» ترکیه از سازماندهی راهپیمایی چهار روزه در این کشور در مخالفت با تجارت با رژیم اشغالگر اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع از احتمال سفر نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین و دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین به آمریکا جهت ارائه طرحی درباره لغو واریز حقوق خانواده‌های شهدا در مقابل پرداخت پول‌های بلوکه شده فلسطین به کابینه جدید پس از اواسط ماه جاری میلادی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از حمله دوباره حزب‌الله لبنان به چند موضع نظامی ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام آگاه در جنبش حماس با اعلام زمان سفر هیأتی از این جنبش به قاهره، تاکید کرد که رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه طی ساعات اخیر تماس‌های متعددی با میانجیگران برقرار کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در نماز جمعه روز قدس تهران گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در رأس محور قدس قرار دارد و از مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری حمایت و پشتیبانی می‌کند. از مردم ایران عزیز که در پشت سر رهبری حکیم ایران قرار دارند و با تمام قدرت از مقاومت در فلسطین حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم. آتش‌بس فقط با یک شرط متوقف خواهد شد و آن عقب‌نشینی کامل دشمن از نوار غزه است. آزادی اسرا فقط...

وب‌گاه خبر آنلاین

اینجا اصفهان است. هجدهم فروردین‌ماه و بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان. ساعت هشت صبح است و مردم گرداگرد میدان بزرگمهر چشم‌براه آیین تشییع و خاکسپاری یار دیرین شهید خرازی هستند. حاج علی زاهدی جوان با جلیقه نجات سبزرنگ کنار شهید خرازی بر بنری بزرگ با عنوان «مردان خدا دل به دریا می زنند» به چشم می آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (شنبه) اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به 33 هزار و 137 نفر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از انهدام سه خودروی نظامی ارتش اسرائیل در نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

براساس ارقام طبقه‌بندی مرحله امنیت غذایی یکپارچه، کنسرسیومی متشکل از آژانس‌های سازمان ملل و گروه‌های امدادی مردم‌نهاد، از حدود 600 هزار نفری که در سراسر جهان با گرسنگی فاجعه‌بار مواجه هستند، 95 درصد اکنون در غزه هستند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملیات مقاومت اسلامی عراق علیه اسرائیل و آمریکا با یک روند ثابت در چارچوب حمایت از مقاومت فلسطین طی نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد اما حملات هفته گذشته مقاومت عراق متفاوت از قبل بود چراکه چندین هدف حیاتی صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.