شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از یک عملیات جدید ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم را به شدت مورد انتقاد قرار داده و او را مسوول مرگ اسیران صهیونیستی دانست.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس علوم تغذیه با اشاره به آثار مرگبار ناشی از سوءتغذیه کودکان در غزه گفت: رژیم صهیونیستی مقاومت غزه را ناشی از روحیه شجاعانه مردم آن می‌داند و با تحمیل عمدی قحطی و سوءتغذیه جسم و روان نسل‌های آینده را نشانه گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسپانیا حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را «نسل کشی» دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگر سیاست خارجی شبکه «سی ان ان» خبر داد: سربازان رژیم صهیونیستی دستور دارند هر مردی که در غزه به سن جنگ رسیده را هدف قراردهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری گزارش دادند که 3188 تن از نظامیان اسرائیلی در جریان جنگ غزه زخمی شده‌اند که 1550 نفر از آنها از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گزارشی را از بازدید تیم این سازمان از بیمارستان شفا درپی جنایات رژیم صهیونیستی در آن ارائه کرد و از تبدیل این بیمارستان به گورستان پرده بر داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت: شش ماه از آغاز جنگ علیه نوار غزه می‌گذرد و از تاریخ هفت اکتبر تاکنون اوضاع در اسراییل در حال بدتر شدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتقاد از کابینه رژیم صهیونیستی با گذشت بیش از 180 روز از جنگ، از کابینه نتانیاهو افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس اعلام کرد که امروز هیئتی از این جنبش برای گفت‌وگو درباره آتش‌بس غزه راهی قاهره می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) زنگ خطر را درباره وخامت اوضاع در غزه به صدا درآورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی که چند ماه از مذاکرات متعدد برای آتش‌بس در غزه می‌گذرد و همه آنها با کارشکنی‌های طرف صهیونیستی به شکست انجامیده است، امروز یکشنبه هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پاسخ به دعوت مصر برای گفت‌گو درباره تحولات آتش‌بس غزه راهی قاهره می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

هرمس 900 یکی از پهپاد‌های چند منظوره اسرائیل است که نسخه جدید و ارتقا یافته هرمس 450 به شمار می‌رود. این پهپاد به دلیل توان بالای پروازی برای انجام عملیات‌های شناسایی و جاسوسی به کار می‌رود و تاکنون عملیات‌های متعددی را در نوار غزه، جنوب لبنان و سوریه به انجام رسانده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق جنوبی نوار غزه و غرب شهر خان یونس را به شدت بمباران کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زیر گرفتن جمعیتی از تظاهرکنندگان ضد بنیامین نتانیاهو و خواستارِ آزادی سریع اسیران صهیونیست در نوار غزه، جنجال بزرگی در اراضی اشغالی به راه انداخت.