شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مجلس اظهار داشت: خواسته رژیم صهیونستی این است که شکست را به هر طریقی جبران کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع مصری امروز (یکشنبه) با اشاره به حضور هیات‌های دیپلماتیک در قاهره و تداوم رایزنی‌ها، پیش بینی کردند که توافقی برای برقراری آتش‌بس بشردوستانه و موقت در نوار غزه طی ایام عید سعید فطر حاصل شود. منابع مصری امروز (یکشنبه) با اشاره به حضور هیات‌های دیپلماتیک در قاهره و تداوم رایزنی‌ها، پیش بینی کردند که توافقی برای برقراری آتش‌بس بشردوستانه و موقت در نوار غزه طی ایام عید سعید فطر حاصل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع مصری امروز (یکشنبه) با اشاره به حضور هیات‌های دیپلماتیک در قاهره و تداوم رایزنی‌ها، پیش بینی کردند که توافقی برای برقراری آتش‌بس بشردوستانه و موقت در نوار غزه طی ایام عید سعید فطر حاصل شود.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در ابتدای جلسه کابینه جنگ گفت: من این مساله را برای جامعه بین‌المللی روشن کردم که جنگ در غزه بدون بازگشت ربوده شده‌ها (اسرای صهیونیست) متوقف نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت خارج‌شدن نظامیان اسرائیل از جنوب غزه احتمالا برای تجدید قواست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع مصری امروز (یکشنبه) با اشاره به حضور هیات‌های دیپلماتیک در قاهره و تداوم رایزنی‌ها، پیش بینی کردند که توافقی برای برقراری آتش‌بس بشردوستانه و موقت در نوار غزه طی ایام عید سعید فطر حاصل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل امروز (یکشنبه) اذعان کرد که 9 نظامی این رژیم در جریان عملیات مقاومت فلسطین در غزه زخمی شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک محور مقاومت است و این جنبش برای تمام احتمالات جنگ آماده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد ارتش یمن به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط به اسرائیل تا زمان توقف حملات علیه غزه ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل تاکید کرد که تا زمان آزادی کامل اسرای این رژیم آتش‌بس برقرار نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، طی سخنرانی معمول روز یکشنبه خود کلیسای واتیکان، درخواستش برای برقراری صلح در اوکراین و غزه را تکرار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با تکذیب ادعاهای اسرائیل در خصوص ورود کمک‌ها به این باریکه از بسته‌بودن تمامی گذرگاه‌های غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (یکشنبه) در سخنانی از عملیات‌های جدید علیه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در آب‌های منطقه‌ای کشور خود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های عزالدین القسام با انتشار ویدیویی خطاب به اسرائیل اعلام کرد که در کوچه‌های غزه خواهید سوخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام در این ویدیو صحنه‌هایی از نبرد غزه و منهدم کردن تانک‌های دشمن صهیونیستی را نیز منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس امروز - یکشنبه - با انتشار ویدیویی خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: شما می‌توانید وارد خیابان‌های غزه شوید اما با عزم و اراده مبارزان شجاع ما هر بار (که وارد شوید) در کوچه‌های آن خواهید سوخت.