شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شبکه خبری از هشدار رئیس جمهور آمریکا خطاب به نخست وزیر اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان سه پایگاه نظامی اسرائیل را با موشک و توپخانه هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در واکنش به اظهارات اسرائیل مبنی بر موافقت با ارسال کمک‌های مضاعف به غزه، وزیر خارجه آلمان گفت این رژیم باید دست از بهانه‌تراشی برداشته و سریعا ادعای خود را عملی کند.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه نوشت: امروز بیش از هر زمان دیگری ضروری است که عناصر تحقق بخش نسل‌زدایی و کشتار جمعی در حال اِعمال توسط رژیم صهیونیستی در غزه مورد توجه مجامع بین‌المللی، شورای امنیت سازمان ملل و دیوان بین‌المللی دادگستری و کیفری قرار گیرد و اقدامات بازدارنده و تدابیر تنبیهی موثر در این زمینه انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ایام روز قدس طی نامه‌های جداگانه به وزرای آموزش و فرهنگ و رؤسای دانشگاه‌های جهان اسلام نکاتی را درباره فلسطین مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه نوشت: کاملاً روشن است که آمریکا یک طرف اصلی در استمرار جنگ و عدم پایان‌بخشی به آن بوده است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی قدس در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که بشریت شاهد یکی از بزرگ‌ترین جنایات و نسل‌کُشی‌های تاریخ است. وی افزود: فاجعه عمیق انسانی که طی 6 ماه اخیر علیه فلسطینیان، به ویژه ساکنین غزه، شکل گرفته است، جلوه تأسف‌بار و غم‌انگیز دیگری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین‌الیوم، درحالی که بزرگترین قربانیان جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه، کودکان فلسطینی دراین منطقه هستند، اداره مرکزی آمار فلسطین در روز جهانی قدس اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر هر ساعت 4 کودک در غزه را به شهادت می‌رسانند و با گذشت 181 روز از این جنگ، 43 هزار و 349 کودک بدون پدر و مادر خود یا یکی از آن‌ها زندگی می‌کنند. طبق این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان نوشت: می‌توان جنایات اخیر صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را مصداق آشکار جنایات ترکیبی علیه بشریت، نسل‌کُشی، آپارتاید و پاکسازی قومی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

گذرگاه بیت حانون بین سرزمین‌های اشغالی و شمال نوار غزه واقع است. اکنون برای اولین بار پس از آغاز جنگ است که این گذرگاه بازگشایی می‌شود، چراکه رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه غزه گذرگاه‌های زمینی را به شدت کنترل کرده و همه سفرهای هوایی و دریایی به غزه و از آن را ممنوع کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه را برای اولین بار از زمان آغاز جنگ تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور سابق آمریکا به نخست‌وزیر اسرائیل توصیه کرد که به سرعت جنگ را خاتمه دهد و به زندگی عادی برگردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور سابق آمریکا به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توصیه کرد که به سرعت جنگ را خاتمه دهد و به زندگی عادی برگردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لهستان در پی کشته شدن یکی از شهروندان خود در حمله اسرائیل به خودرو حامل اعضای «آشپزخانه مرکزی جهانی» در نوار غزه، سفیر اسرائیل را احضار کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پزشکان بدون مرز (MSF) پنجشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به‌طور سیستماتیک نظام خدمات پزشکی نوار غزه را نابود می‌کند و کشتاری در این باریکه رخ داده که هیچ بیمارستانی در دنیا قادر به رسیدگی به آن نیست.