یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه عصر ایران

منابع رسانه‌ای ساعاتی پیش از کشته شدن هفت تن از کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه در حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر انگلیس از اسرائیل خواست تا توضیحاتی درخصوص مرگ 7 تن از کارکنان «آشپزخانه مرکز جهانی» که سه تن از آن‌ها از اتباع انگلیس بودند ارائه دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«استفان سژورنه» وزیر امور خارجه فرانسه در نشست خبری مشترک با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در اظهاراتی عجیب گفت ایران باید گام‌های تنش‌زا را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نهادهای وابسته به سازمان ملل کشتار کارمندان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در حملات اسرائیل به غزه را شوک‌آور دانستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی کشته شدن کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی در حملات اسرائیل به غزه، وزارت خارجه انگلیس سفیر اسرائیل در لندن را فراخواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آریل کهاناه» روزنامه نگار صهیونیست در مطلبی در نشریه اسرائیل هیوم مدعی شد که طرح ارتش رژیم صهیونیستی به منظور حمله به شهر رفح در نوار غزه پس از مشورت با مقامات ارشد نظامی آمریکا با اصلاحاتی همراه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه فرانسه بدون محکوم کردن کلی جنایات اسرائیل در غزه، فقط به محکوم کردن حمله اسرائیل به کارکنان «آشپزخانه مرکزی جهانی» اکتفا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه فرانسه بدون اشاره به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، گفت ایران گام‌های تنش‌زا را متوقف کند. وزیر خارجه فرانسه بدون اشاره به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، گفت ایران گام‌های تنش‌زا را متوقف کند. به گزارش عرشه آنلاین، «استفان سژورنه» وزیر امور خارجه فرانسه در نشست خبری مشترک با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در اظهاراتی عجیب گفت ایران باید گام‌های تنش‌زا را متوقف کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات انگلیسی ضمن تاکید بر لزوم افزایش دسترسی‌ها برای انتقال کمک‌های بشردوستانه به غزه افزود: ما باید شاهد آتش‌بس موقت، انتقال کمک‌های امدادی به غزه، خروج گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) و سپس حرکت به سمت آتش‌بس پایدار باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نبیه بری در پیام خود با مقام معظم رهبری، خانواده قربانیان و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از یهودیان حامی فلسطین امروز (سه‌شنبه) مقابل ساختمان وزارت امور خارجه انگلیس تجمع کرده و با سردادن شعارهایی، توقف فروش سلاح به اسرائیل و برقراری آتش بس فوری در غزه را خواستار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جنگ سابق اسرائیل به شدت به نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حمله کرد و او را به کارشکنی در بازگردانیدن اسیران در غزه متهم کرد.

وب‌گاه الف

رئیس پارلمان لبنان در پیام‌هایی جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پارلمان لبنان در پیام‌هایی جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی حمله متجاوزانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد از ابتدای تجاوز اسرائیل به نوار غزه تاکنون 6050 دانش‌آموز شهید و 10219 تن دیگر زخمی شده اند و 408 مدرسه به طور کلی یا جزئی تخریب شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا در سفر به فرانسه با تاکید بر لزوم ارسال کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین، گفت که این کشور در وضعیت حساسی قرار دارد.