یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در توجیه جنایت اخیر این رژیم در حمله به کاروان امدادگرانی که در شهر دیرالبلح در حال تخلیه کمک‌های بشردوستانه بودند، مدعی شد که این حمله «اشتباهی فاحش در نتیجه تشخیصی نادرست در شرایطی پیچیده» بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آمار جدیدی از شهدای تجاوزات ارتش اسرائیل علیه غزه ارایه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش دادند که ارتش اسرائیل امروز با شلیک بیش از 100 گلوله توپ مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قبرس پس از حمله اسرائیل به امدادگران «آشپزخانه جهانی» در غزه، کشتی کمک‌های بشردوستانه را با دو سوم کمک‌ها بازگرداند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از هدف قرار گرفتن 2 پایگاه ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) اعلام کرد که اسرائیل همچنان از ورود نیروهای این آژانس به شمال نوار غزه به منظور توزیع کمک‌ها جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملیات در رفح، شهری که بیش از یک میلیون فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، به یکی از بحث برانگیزترین موضوعات بین آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد جنگ غزه تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجمع عمومی سازمان ملل گفت بابت کشتار غم‌انگیز امدادگران موسسه خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» در حمله هوایی رژیم صهیونیستی خشمگین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری صبح امروز (چهارشنبه) از شلیک چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه منبع آگاه به آکسیوس گفتند که شکاف عمیقی بین واشنگتن و تل‌آویو بر سر عملیات برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی علیه رفح وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی مدعی است حمله به کارمندان «آشپزخانه مرکزی جهانی» اشتباهی و غیر عمد و به دلیل وجود یک فرد مسلح در کاروان امدادرسانان بوده است، اما یک رسانه عبری زبان فاش کرد مأموریت این امدادرسانان با ارتش این رژیم هماهنگ شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیخ الازهر مصر نسبت به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در آستانه ایام عید فطر ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه صهیونیستی می‌گوید ایران در حال آماده شدن برای فاز بعدی جنگ فرسایشی علیه اسرائیل در جبهه‌های مختلف منطقه‌ای است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان اشغالگر به اردوگاه الفارعه واقع در طوباس طی بامداد امروز حمله کردند. این عناصر متجاوز به شهر نابلس و یکی از ساختمان‌های محله المعاجین در این شهر نیز یورش بردند. منطقه بیتونیا واقع در غرب رام الله و محله‌های البالوع و المصایف نیز شاهد این حمله‌های بامدادی عناصر صهیونیست بوده اند. نظامیان اشغالگر در جریان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد که میزان خسارت جنگ در نوار غزه برای بسیاری از بخش‌ها به حد ثابتی رسیده است، به طوریکه تعداد کمی از دارایی‌ها دست نخورده باقی مانده است. این تخریب حجم عظیمی از آوار و ویرانی را برجای گذاشته که حدود 26 میلیون تُن تخمین زده می‌شود و ممکن است سال‌ها طول بکشد تا حذف شده و آثار آن پاک شود.