یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که از اسرائیل خواسته است که بلافاصله درباره کشتار 2 انگلیسی در غزه تحقیق کند و توضیح کامل و شفاف ارائه دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ سابق اسرائیل به شدت به نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حمله کرد و او را به کارشکنی در بازگردانیدن اسیران در غزه متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگ اسرائیل در نوار غزه وارد صد و هفتاد و نهمین روز خود شد و تعداد شهدای غزه به مرز 33 هزار تن رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 7 کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. این وزارتخانه افزود که در این حملات 71 فلسطینی به شهادت رسیده و 102 نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته به 32 هزار و 916 نفر و شمار مجروحان نیز به 75 هزار و 494 نفر افزایش یافته است. نزدیک...

خبرگزاری تسنیم

تشکل ها و اتحادیه های دانشجویی در بیانیه هایی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی به مرکز کنسولی ایران و شهادت جمعی از مستشاران سپاه خواستار پاسخ قاطع به این اقدام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که گزارش شبکه العربیه درباره موافقت جنبش با حضور نیروهای سازمان ملل متحد در غزه برای نظارت بر آتش‌بس صحت ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند. این منابع بیان کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز سه شنبه 40 نفر را بازداشت کرده‌اند که در میان آن‌ها کودکان و اسیران سابق نیز به چشم می‌خورند. این در حالی است که پس از 7 اکتبر و همزمان با آغاز جنگ علیه نوار غزه شمار زیادی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: یک ژنرال بازنشسته اسرائیل هشدار داد که تحولات جنگ در غزه به نفع اسرائیل نیست زیرا این رژیم بدون تغییر کل مقامات سیاسی و نظامی که فاسد هستند، در جنگ برای بقا دوام نمی‌آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات آمریکایی گفتند ایالات متحده مجموعه جدیدی از بمب‌های مرگبار را به اشغالگران خواهد فرستاد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کاروان کمک‌رسانی سازمان مردم نهاد آشپزخانه مرکزی جهانی شایسته محکومیت جهانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دیپلمات سابق اسرائیل اعلام کرد که کشورهای عربی هرگز در اعزام نیروی نظامی به نوار غزه عجله نخواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس امارات و پادشاه اردن درباره تحولات غزه و اهمیت تلاش برای پایان جنگ در این منطقه گفت‌وگوی تلفنی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری‌زبان از بررسی میزان آمادگی اسرائیل برای جنگ همه‌جانبه با حزب‌الله لبنان توسط وزارت جنگ اسرائیل پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت که حمله هدفمند ارتش تروریست اسرائیل به کاروان کمک‌رسانی سازمان مردم نهاد «آشپزخانه مرکزی جهانی» که مسئولیت توزیع کمک‌های غذایی در نوار غزه را بر عهده دارد، شایسته محکومیت جهانی است.

وب‌گاه عصر ایران

نخست‌وزیر استرالیا آنتونی آلبانیز امروز سه‌شنبه در اظهاراتی در واکنش به حمله ارتش اسرائیل به خودروی حامل کارکنان سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» (یک سازمان غیردولتی برای توزیع غذا) در نوار غزه که به کشته شدن هفت تن از کارکنان غیرفلسطینی این سازمان از جمله یک استرالیایی منجر شد، از احضار سفیر این رژیم خبر داد.