یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: تجاوز و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی و مشارکت مستقیم آمریکا به این درجه از وحشی‌گری نمی‌رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه روز جهانی قدس و همزمان با مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، دومین همایش بزرگ "وحدت در سایه قدس" در آنکارا پایتخت ترکیه برگزار می‌شود. در این همایش که روز پنج شنبه 16 فروردین ماه، با حضور فعالان فرهنگی و سیاسی، روسای احزاب، دیپلمات‌های خارجی مقیم ترکیه و اساتید دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد، پروفسور اورل قلیچ رئیس موسسه فرهنگی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های اسرائیل به ناکامی تل آویو در یافتن جایگزین کارگران فلسطین اذعان کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از هدف قرار گرفتن یک پایگاه دیگر اسرائیل توسط حزب‌الله لبنان خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیانیه‌های وزارت جنگ اسرائیل حاکی از افزوده شدن بیش از 6800 سرباز دیگر به بخش توان‌بخشی پس از جنگ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر بیمارستان «ابویوسف النجار» رفح گفت: بیماران و پزشکان این بیمارستان، غذایی برای خوردن ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر بیمارستان «ابویوسف النجار» رفح در جنوب نوار غزه بیان کرد: احتیاج شدید به کمک های پزشکی و غذایی برای بیماران داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه الاخبار نوشت ایالات متحده به مصر تعهد داده است تا پیش از اواسط ماه مه هیچ حمله‌ای در رفح انجام ندهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از هدف قرار گرفتن یک پایگاه دیگر اسرائیل توسط حزب‌الله لبنان خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در مسکو در ادعایی عجیب پس از حمله موشکی این رژیم به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه گفت: حمله به کنسولگری نبود، بلکه به ساختمان نزدیک آن بود!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از تظاهرات مجدد خانواده‌های اسرای اسرائیلی و ورود تعدادی از آنها به ساختمان (کنست) پارلمان رژیم اشغالگر خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هیأت و تشکل‌های دینی ضمن محکوم کردن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه آنچه در شش ماه اخیر در نوار غزه رخ داده، اعلام می‌کند جامعه دینی، هیأت‌ها و شبکه‌های مذهبی، پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی اسبق دولت انگلیس در واکنش به کشته شدن هفت امدادگر بین‌المللی در حملات هوایی اسرائیل در غزه خواستار توقف فروش تسلیحات از سوی کشورش به این رژیم شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس و نیز تشدید جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه، پویش مردمی "لشکر قدس" در فضای مجازی تشکیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه آمریکایی گزارش داد دولت جو بایدن در حال فشار بر کنگره برای فروش جت‌های اف -15 به رژیم صهیونیستی به ارزش 18 میلیارد دلار است که یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای فروش تسلیحات آمریکا به این رژیم در سال‌های اخیر خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای سران قبایل سوریه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.