یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بیانی‌ای منتشر کرد. وزارت خارجه در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بیانی‌ای منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، متن این بیانیه بدین شرح است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار دبیرکل اتحادیه عرب از برگزاری نشستی از سوی این اتحادیه درباره غزه در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه ایران حمله موشکی عصر روز دوشنبه 13 فروردین 1403 رژیم جعلی اسرائیل، به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را با شدیدترین عبارات محکوم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل از ارائه پیشنهاد تعدیل یافته‌ای توسط میانجیگران برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسپانیا در سخنانی خواستار توضیح مقامات رژیم صهیونیستی درباره کشتار کارمندان سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در نوار غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر اسرائیل از ارائه پیشنهاد تعدیل یافته‌ای توسط میانجیگران برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه الف

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای با بیان اینکه مقتدرانه و در کمال حکمت و درایت، رژیم متجاوز و مفلوک صهیونیستی را از جنایت جدید خود پشیمان خواهیم کرد، اعلام کرد: این رژیم جعلی با توسل به اینگونه جنایات ددمنشانه، هرگز از شکست محتوم نجات نخواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار دبیرکل اتحادیه عرب از برگزاری نشستی از سوی این اتحادیه درباره غزه در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - وزارت امورخارجه در بیانیه ای ضمن هشدار به جامعه بین‌المللی نسبت به فعالیت های ماجراجویانه رژیم جعلی اسرائیل برای گسترش دامنه‌های جنگ در منطقه و خارج از جغرافیای فلسطین اشغالی، مسئولیت عواقب و پیامدهای حمله جنایتکارانه به نمایندگی دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق را متوجه رژیم غاصب صهیونیستی می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه در محکومیت حمله وحشیانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بیانیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت خارجه بیانیه‌ای در خصوص محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیل شماری دیگر از فلسطینی ها را در کرانه باختری بازداشت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشت بسیج دانشجویی تهران پیرامون حمله روز گذشته رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه، بیانیه تحلیلی صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله القاصم الجبارین وَ قُلتُ لَکُمُ: اغزُوهُم قَبلَ اَن یَغزُوکُم، فَوَاللهِ ما غُزِیَ قَوم قَطُ فی عُقرِ دارِهِم اِلا ذَلُوا. به شما گفتم که با اینان بجنگید پیش از اینکه با شما بجنگند،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارتین گریفیث معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه نسبت به کشتار امدادگران سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در غزه ابراز خشم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه در فضای مجازی ایکس نوشت: حمله هدفمند ارتش تروریست صهیونیستی به کاروان کمک رسانی سازمان مردم نهاد "آشپزخانه مرکزی جهانی" که مسؤولیت توزیع کمک‌های غذایی در نوار غزه را بر عهده دارد، شایسته محکومیت جهانی است. وی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های 7 قربانی این جنایت هولناک که دارای ملیت‌های مختلف هستند، افزود: این...