یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابعی در سازمان ملل اعلام کردند که طرح انحلال آنروا با این هدف از سوی اسرائیل ارائه شده که اگر گرسنگی در غزه اتفاق افتاد، سازمان ملل همدست و شریک در آن شناخته نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در بحبوحه جنگ غزه در حال خوشگذرانی در آپارتمان گران‌قیمتش در ایالت «فلوریدا» در آمریکا است، هو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر عصر امروز یکشنبه در یک تماس تلفنی، در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و فلسطین گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد بدون انجام عملیات نظامی در شهر رفح غزه، هیچ پیروزی بر جنبش حماس حاصل نخواهد شد و انجام این عملیات قطعی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تا کنون 137 خبرنگار در حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. این آمار در حالی است که در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه، بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح هدف حمله پهپادی رژیم اشغالگر قرار گرفت و بر اثر آن شماری از جمله چند خبرنگار شهید شدند. در خبری دیگر، گردان‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای مسلح اردن امروز - یکشنبه - طی بیانیه‌ای از 10 پرتاب هوایی کمک‌های بشردوستانه بر فراز غزه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس گفت: هنوز درباره دور جدید مذاکرات هیچ صحبتی نشده است. حمدان در ادامه مصاحبه اختصاصی با الجزیره افزود: ما خواهان پاسخ‌هایی به پیشنهادات خود به رژیم اشغالگر درباره توقف تجاوز، خروج از غزه، بازگشت آوارگان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیران امور خارجه ایران و مصر تحرکات مثبت ماه‌های اخیر در مناسبات دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو ارشد حماس تاکید کرد که مقاومت تلاش خود را برای منع حمله اسرائیل به رفح به کار می‌گیرد و در عین حال برای مقابله آماده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سامح شکری وزیر امورخارجه مصر در یک تماس تلفنی، در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و فلسطین گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل در توجیه حمله به محوطه بیمارستان «شهداء الاقصی» در مرکز نوار غزه مدعی شد «اتاق عملیات» جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن چهار پایگاه نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد تا این لحظه، برگزاری مرحله جدید مذاکرات مطرح نشده است و آمریکا همچنان بر لجاجت و سرکشی اسرائیل سرپوش می‌گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان از هدف قرار دادن چهار پایگاه نظامی و جاسوسی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان و سامح شکری بر ضرورت آتش‌بس و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه نزدیک به منابع آمریکایی و صهیونیستی اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم اشغالگر با دادن اختیارات بیشتر به مذاکره‌کنندگان خود برای توافق با حماس مخالفت کرده است.