یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید عمار حکیم در دیدار با محمد بن سلمان با تاکید بر ضرورت پایان ماموریت ائتلاف آمریکایی خاطر نشان کرد که گفت‌وگو بین نیرو‌های منطقه‌ای باید ادامه یابد.

وب‌گاه الف

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در اجتماع 100 هزار نفری مردم ایران در ورزشگاه آزادی تهران تاکید کرد که ملت فلسطین به لطف قرآن و اسلام و حمایت‌های ایران بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد حزب‌الله گفت: حزب‌الله از قدرت نظامی بالایی برخوردار است و طرف‌هایی همچون آمریکا بارها درخواست گفت‌وگوی مستقیم با ما را داشتند که همه آنها را رد کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر غیرالزام آور بودن قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت، سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا تاکید کرد که «قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس فوری در غزه لازم‌الاجراست.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر غیرالزام آور بودن قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت، سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا تاکید کرد که «قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس فوری در غزه لازم‌الاجراست.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، وزارت بهداشت نوار غزه امروز سه شنبه جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از تاریخ هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ارائه داد. بر اساس این گزارش، تعداد شهدای حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 32 هزار و 414 تن افزایش یافته است. حمله‌های هوایی و زمینی بی امان رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه...

وب‌گاه مشرق نیوز

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که یک پهپاد «اسکای لارک» رژیم صهیونیستی را در آسمان بیت حانون در شمال نوار غزه سرنگون کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ارسال دو درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد و گفت: رژیم صهیونیستی با جنایات خود یک کرونای روانی را به مردم جهان تحمیل کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمده است: 18 فلسطینی در نتیجه فرود اشتباهی کمک‌های بشردوستانه از هواپیما‌های حامل کمک به شهادت رسیدند. طبق گزارش شبکه الجزیره، 12 نفر از این افراد به دلیل غرق شدن در دریا و 6 نفر نیز در نتیجه ازدحام به شهادت رسیدند. این دفتر در ادامه آمریکا و رژیم صهیونیستی را مقصر کامل گرسنگی اهالی غزه دانست. از هفتم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بعدازظهر امروز (سه شنبه) با سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد. بررسی آخرین وضعیت جنگ غزه و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه و کرانه باختری از جمله مهمترین دستورکار‌های این سفر و گفتگو‌های میان مقامات دو طرف است. جمهوری اسلامی ایران طی مدت...

وب‌گاه مشرق نیوز

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و درباره تحولات سیاسی و میدانی جاری در غزه گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد حزب‌الله گفت: حزب‌الله از قدرت نظامی بالایی برخوردار است و طرف‌هایی همچون آمریکا بارها درخواست گفت‌وگوی مستقیم با ما را داشتند که همه آنها را رد کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا را نشانه‌ای از بحران در روابط میان این رژیم و کاخ سفید دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دولت‌های ایالات متحده و غرب فضای محدودی برای مقابله با داعش خراسان به طور کلی دارند. بی اعتمادی متقابل بین کشورهای همسایه، فراتر از ارزیابی صرف از فعالیت‌های داعش خراسان در میدان، امکان انجام همکاری‌های امنیتی یکپارچه و واقعی بین ایالات متحده و متحدان و دولت‌های منطقه را به نحو مؤثری دشوار می‌کند». تام اوکانر نویسنده ارشد سیاست خارجی و معاون سردبیر امنیت ملی و سیاست خارجی نیوزویک در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری قدس، ده‌ها نفر از مردم اردن دوشنبه شب و پس از تصویب قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه در شورای امنیت، سفارت رژیم صهیونیستی در امان را به محاصره خود درآورده و توقف فوری تجاوز به نوار غزه را خواستار شدند. تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شعار دادند. نیرو‌های امنیتی اردن نیز شماری از تظاهرکنندگان...