یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در زمینه حق غذا بامداد دوشنبه در اظهاراتی خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به این که اسرائیل به شکست از پیروزی مطلق نزدیک‌تر است، گفت: جنگ فراگیر با حزب الله می‌تواند به جنگ منطقه‌ای تبدیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساکنان کاخ سفید از تحقق یک توافق میان رژیم صهیونیستی و حماس ناامید شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که مشاوران ارشد رئیس جمهوری این کشور نسبت به شانس دستیابی به توافق در آینده نزدیک و برقراری آتش‌بس در غزه بسیار بدبین شده‌است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه آکسیوس در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی، نوشت: با وجود فشار جو بایدن برای رسیدن به یک توافق میان (رژیم) اسرائیل و حماس مشاوران ارشد رئیس جمهور آمریکا نسبت به شانس دستیابی به توافق در آینده نزدیک و برقراری آتش‌بس در غزه بسیار بدبین شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه آکسیوس در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی، نوشت: با وجود فشار جو بایدن برای رسیدن به یک توافق میان (رژیم) اسرائیل و حماس مشاوران ارشد رئیس جمهور آمریکا نسبت به شانس دستیابی به توافق در آینده نزدیک و برقراری آتش‌بس در غزه بسیار بدبین شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام نظامی صهیونیست گفت جنگ با لبنان، نزدیک شده است، اما هنوز زمان آن مشخص نیست و اسرائیل با دو گزینه «توافق در غزه» یا «شکست مذاکرات و آغاز جنگ فراگیر» مواجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام نظامی صهیونیست گفت جنگ با لبنان، نزدیک شده است، اما هنوز زمان آن مشخص نیست و اسرائیل با دو گزینه «توافق در غزه» یا «شکست مذاکرات و آغاز جنگ فراگیر» مواجه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت ایران در لندن، ممانعت از درج آگهی بشردوستانه در شبکه تلویزیونی «بی. بی. سی» را در مورد بحران انسانی در غزه غیرانسانی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عملیات ضداسرائیلی در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و کرانه باختری واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عملیات ضداسرائیلی در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و کرانه باختری واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که پس از گذشت 11 ماه از جنگ علیه غزه به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است، به لفاظی و فرافکنی علیه ایران پرداخت و تهران را به تلاش برای دستیابی به «سلاح هسته‌ای» متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهاد اسلامی فلسطین عملیات در گذرگاه «الکرامه» را بیانگر نبض و احساسات واقعی امت عربی و اسلامی در قبال مساله فلسطین ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جهاد اسلامی فلسطین عملیات در گذرگاه «الکرامه» را بیانگر نبض و احساسات واقعی امت عربی و اسلامی در قبال مساله فلسطین ارزیابی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شمار قربانیان جنگ غزه به 40 هزار و 972 شهید و 94 هزار و 761 زخمی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار قربانیان جنگ غزه به 40 هزار و 972 شهید و 94 هزار و 761 زخمی رسیده است.