یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم اسرائیل ناامید از دستیابی به پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین، راهبرد «زمین سوخته» را دنبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به تاثیرات اقتصادی و امنیتی عملیات «طوفان‌الاقصی» و بحران مالی در سرزمین‌های اشغالی نوشت: طوفان اصلی در راه است.

خبرگزاری تسنیم

سفر رئیس سازمان ارتباطات اسلامی به ترکیه، زمینه گسترش همکاری‌های فرهنگی و پژوهشی را فراهم کرد و بر اهمیت وحدت اسلامی، حمایت از غزه، تحریم رژیم صهیونیستی و نیز تقویت روابط فرهنگی و تمدنی در سطح بین‌المللی تأکید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: انتقام قطعی است و بارها گفته شده است و هیچ شکی در آن نیست. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران و رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله 13 آبان در حاشیه جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم الله 13 آبان با بیان اینکه انتقام قطعی است و در موقع خوبی باید انجام شود تا اثرگذار باشد، گفت: به دوستان در اصفهان گفتم گزها را آماده کنند، مردم خبرهای خوبی را از...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین محمد الهندی، امروز شنبه، تقلای تل‌آویو برای دور زدن حماس در پرونده تبادل اسرا را فاش کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده‌های اسرائیلی یک مدرسه را در شمال غزه بمباران کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل به یک مدرسه در شمال غزه حمله کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان ملل تاکید کرد: تلاش ها برای ارائه کمک های بشردوستانه به مردم غزه به دلیل درگیری ها و محدودیت های دسترسی و نیز دستورات تخلیه از سوی اسرائیل با مشکل مواجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد: بیش از یک‌هزار خانواده در جنین آواره شده اند و در حال حاضر در مکان های مختلف در سراسر استان جنین پناه گرفته اند.. این خانواده ها به آب، غذا، شیر خشک، دارو و سایر خدمات و لوازم ضروری نیاز دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعاتی قبل از اینکه خانواده‌ها در غزه روز پنج‌شنبه برای شروع مرحله دوم کمپین اضطراری واکسیناسیون فلج اطفال صف بکشند، یک حمله هوایی مرگبار از سوی اسرائیل در نزدیکی بیمارستانی در منطقه‌ای انجام گرفت که دور قبلی تلقیح‌ها به تازگی پایان یافته بود.«لارا جیکز»، «توماس فولر» و دیگران در گزارش 5سپتامبر در نیویورک‌تایمز نوشتند، مقامات بهداشتی «برنامه واکسیناسیون» را که از روز یکشنبه (11شهریورماه)...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای جمعه شب از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان از حمله گسترده پهپادی به مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی «ابیریم» خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان از حمله گسترده پهپادی به مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی «ابیریم» خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استعفای فرمانده نیروی زمینی ارتش صهیونیستی پس از عملیات روز اربعین حزب‌الله لبنان علیه اراضی اشغالی و نیز اوج‌گیری اعتراضات و اعتصابات در بخش‌های مختلف علیه کابینه موقت، حامل پیام‌ها و نکات معناداری است که در نوع خود سناریوهای تاریکی را برای رژیم اشغالگر قدس نوید می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که در هائیتی به سر می‌برد، گفت: در صورت دستیابی به آتش بس در غزه "فرصت" برای عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان وجود دارد.