یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار قربانیان جنگ غزه به 40 هزار و 972 شهید و 94 هزار و 761 زخمی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل مدعی شد که فرمانده واحد موشکی حماس در خان‌یونس در حمله پهپادی به شهادت رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل مدعی شد که فرمانده واحد موشکی حماس در خان‌یونس در حمله پهپادی به شهادت رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتانیاهو پس از عملیات در مرز اراضی اشغالی و اردن علیه ایران لفاظی کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی امروز در گذرگاه «الکرامه» به لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تکاپو برای ارتباط دادن اقدام خودجوش شهروند اردنی در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری اشغالی گفت: امروز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در واکنش به درخواست بورل برای سفر به اسرائیل مسوولان این رژیم به او اینگونه پاسخ دادند که تاریخ پیشنهادی مناسب نیست و پیشنهاد هماهنگی برای انجام این سفر پس از دوره تعطیلات را دادند و این به معنای به تعویق انداختن سفر بورل به اواخر ماه اکتبر است که دوره مسوولیت او به پایان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت، بورل به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اطلاع داده بود که قصد دارد در روزهای 14 و 15 سپتامبر سفری به اراضی اشغالی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر پیشین ایران در اردن به اقتصادنیوز گفت: «اسرائیلی‌ها یک سری شروط جدیدی را در آخرین مذاکراتی که در قاهره داشتند، مطرح کردند که حماس آنها را نپذیرفت. سرتیتر و نقاط اصلی این بحث اسرائیلی‌ها این است که امتیازات بیشتری از طرف فلسطینی خواستند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگنده های آمریکایی و انگلیسی شنبه شب در سه نوبت مرکز یمن را بمباران کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مناطق مختلف یمن و به ویژه استان الحدیده در ماه‌های گذشته آماج حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری اعلام کردند که بیش از 750 هزار اسرائیلی در این تظاهرات شرکت و علیه نتانیاهو و کابینه وی اعتراض کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از برگزاری گسترده‌ترین تظاهرات در تل آویو از آغاز جنگ علیه غزه در حمایت از امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) برای رایزنی با مقامات تل آویو درباره تحولات منطقه غرب آسیا به اسرائی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا برای رایزنی با مقامات تل آویو امروز به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه عبری زبان جزئیاتی از طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال دائمی کل یا بخش هایی از نوار غزه و به طور اخص محور فیلادلفیا را افشا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جزئیاتی از طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال دائمی کل یا بخش هایی از نوار غزه و به طور اخص محور فیلادلفیا توسط یک رسانه عبری زبان افشا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با دیدار نخست وزیر انگلیس از پایتخت ایرلند، معترضان به خیابان ها آمدند تا به صادرات تسلیحات انگلیس به اسرائیل اعتراض کنند.