دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد: بایدن گفته است که اگر هیچ برنامه‌ای برای امنیت بیش از یک میلیون غیرنظامی در رفح وجود نداشته باشد، عملیاتی در آنجا انجام نخواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه با انتشار پیام ویدیویی به مناسبت تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مسلمانان، مدعی شد که این کشور از تمام ابزارهای دیپلماتیک خود برای برقراری آتش‌بس در غزه استفاده خواهد کرد.

وب‌گاه الف

همزمان با آغاز ماه رمضان، دبیرکل سازمان ملل خواهان برقراری آتش‌بس موقت در غزه و آزادی اسرا شد.

خبرگزاری دانشجو

12 موسسه حقوقی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم حکم دادگاه کیفری بین‌المللی را اجرا نکرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه جنگ در نوار غزه و پیامد‌های انسانی آن برای مردم این باریکه هشدار داد. «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل روز دوشنبه اعلام کرد که باید با خاموش کردن سلاح‌ها و آزادی فوری همه اسرا به روح رمضان احترام گذاشت. دبیر کل سازمان ملل هشدار داد که تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح احتمالاً مردم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جاناتان گلیزر، کارگردان فیلم «منطقه مورد علاقه»، با خواندن بیانیه‌ای در حمایت از مردم غزه در سخنرانی اسکار خود گفت هولوکاست دزدیده شده است. جاناتان گلیزر، کارگردان فیلم «منطقه مورد علاقه»، با خواندن بیانیه‌ای در حمایت از مردم غزه در سخنرانی اسکار خود گفت هولوکاست دزدیده شده است. به گزارش عرشه آنلاین، جاناتان گلیزر که اسکار بهترین فیلم بلند بین‌المللی را در نود و ششمین دوره جوایز اسکار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد ارتش این رژیم، نوار غزه را به 2 نیم تقسیم کرده است.

وب‌گاه الف

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تاکید بر لزوم از بین بردن حماس برای بقای این رژیم و با این ادعا که در یک نبرد عادلانه قرار دارد، مدعی شد «اسرائیل در حال جنگ با محور ایران است».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم نوار غزه را به 2 نیم تقسیم کرده است. تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم کار احداث یک جاده در مرکز نوار غزه را به پایان رسانده است؛ جاده‌ای که این باریکه را به 2 نیم تقسیم می‌کند. بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، این جاده که توسط ارتش رژیم صهیونیستی احداث...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتانیاهو گفت: حماس برای رسیدن به توافق مطالبه‌های عجیبی مطرح کرد اما ما در یک نبرد متعلق به خود نیستیم بلکه درحال نبرد با محور ایران هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

12 موسسه حقوقی اسرائیل اذعان کردند که این رژیم حکم دادگاه کیفری بین‌المللی را اجرا نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که ماه رمضان فرصتی برای تحقق آتش‌بس در نوار غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اردن تاکید کرد که تجاوزات اسرائیل علیه نوار غزه از پنج ماه پیش ناقض تمامی ارزش‌های انسانی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) در سخنانی تاکید کرد که مقاومت، بازدارندگی را به اسرائیل تحمیل کرده است و این رژیم حتی نمی‌تواند فکر تهاجم به لبنان را در سر بپروراند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران مقاومت فلسطین که در فضای مذاکرات قرار دارد، گفت: واقعیت آن است که هیچ یک از میانجی‌ها به نفع ما کاری نمی‌کنند و همه آنها ما را تحت فشار قرار می‌دهند.