دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت که دیر یا زود تقاص جنایات خود را خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره وی واکنش نشان داد. نتانیاهو در واکنش به سخنان بایدن مبنی بر اینکه نتانیاهو به این رژیم آسیب می‌زند گفت: بایدن اشتباه می‌کند. همچنین نتانیاهو درباره سخنان رییس جمهور آمریکا در خصوص اداره نوار غزه از سوی تشکیلات خودگردان اعلام کرد: آخرین کاری که اسراییل باید...

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا -«انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که برای شرکت در کمیسیون مقام زن سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، در پی وخامت اوضاع نوار غزه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه کشورها به اتحادی برای محکوم کردن «رژیم اشغالگر اسرائیل» در بخش زنان دست یابند، گفت:«ان شاء الله مساله اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن را خواستار شویم و به انجام برسد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پادشاه عربستان اظهار داشت که جامعه بین‌المللی باید مسؤولیت‌های خود را برای توقف جنایات اسرائیل انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده حماس در ایران با آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه بیان کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوار غزه را ویران کرده، بیش از 12 هزار کودک و 8 هزار بانو را به شهادت رسانده است. وزیر خارجه سوریه ادامه داد: شمار کلی قربانیان غزه نیز به حدود 31 هزار نفر می‌رسد که نشانگر کشتار جمعی واقعی است. المقداد تاکید کرد: مقوله ساخت جهان بر اساس برخی قوانین و قواعد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ملک سلمان تصریح کرد جامعه بین‌المللی باید مسؤولیت‌های خود را برای توقف جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه سوریه گفت: آنچه خطرناک‌تر از جنایات نتانیاهو و باند حاکم اوست، حمایت بسیاری از رهبران کشورهای اتحادیه اروپا و پارلمان‌های آنهاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: این که ما در حالی وارد ماه مبارک رمضان می‌شویم که در یاری از ملت فلسطین در مبارزه به وسیله موشک، پهپاد، اموال و جنب‌وجوش مردمی گسترده هستیم از توفیقات الهی است. الحوثی با اشاره به لزوم تداوم راهپیمایی‌های مردمی در حمایت از مردم غزه افزود: مساله، تنها راهپیمایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هبر جریان صدر عراق در پیامی خواستار ارسال کمک‌های انسان دوستانه به غزه همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

730 تن از دانشگاهیان صهیونیستی طوماری را امضا کردند و در آن از کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستند، اقدامات فوری برای جلوگیری از قحطی در نوار غزه انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر جریان صدر گفت: با جمع آوری کمک های بشردوستانه اندکی از مایحتاج آنها را در جهاد، روزه داری و افطاری تأمین خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

بهترین گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور ترکیه رویکرد کشور‌های مسلمان در قبال بحران در غزه را مورد انتقاد قرار داد. «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه روز یکشنبه اعلام کرد که کشور‌های مسلمان اقدام کافی برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی در غزه صورت ندادند. رییس جمهور ترکیه در مراسمی در استانبول گفت: ما همه با هم شاهد بودیم که چگونه اعلامیه جهانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که «آنچه در غزه روی می دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس نسبت به اعتراف ارتش اسرائیل در مورد به شهادت رساندن یک پیرمرد فلسطینی بی‌گناه واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر جنبش انصار الله یمن امروز (یکشنبه) در آستانه ماه مبارک رمضان با بیان اینکه «آنچه در غزه روی می دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است»، تاکید کرد: ما به عملیات خود ادامه می دهیم.