دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ ابراهیم الدیلمی، سفر یمن در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو گفت: مردم یمن تصمیم گرفتند وارد میدان شوند و دوشاشوش رزمندگان فلسطینی در برابر دشمن صف آرایی کنند او ادامه داد هدف ما کاملا واضح و روشن است و آن توقف جنگ در نوار غزه و برداشتن تحریم‌ها از مردم مظلوم فلسطین. تا این اهداف محقق نشود، با قدرت، کشتی‌هایی را که به‌سوی رژیم صهیونیستی در حرکتند، هدف قرار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی ادعاهای مقامات اسرائیل نسبت به احتمال به شهادت رسیدن معاون فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، الاخبار از زنده بودن وی خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در گزارش مشترک سرویس های اطلاعاتی آمریکا آمده است که جنبش حماس تا سال ها می‌تواند در برابر اسراییل در غزه مقاومت مسلحانه داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک هیئت آمریکایی سفر خود به عربستان را به دلیل درخواست از یکی از اعضای این هیئت برای برداشتن کلاه یهودی که بر سر داشت، نیمه‌کاره گذاشت. یک هیئت آمریکایی سفر خود به عربستان را به دلیل درخواست از یکی از اعضای این هیئت برای برداشتن کلاه یهودی که بر سر داشت، نیمه‌کاره گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین، هیئتی از کمیته آزادی مذهبی ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد پس از درخواست از یکی از اعضای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با خلیل الحیه معاون یحیی سنوار تازه‌ترین روند تحولات جنگ در غزه و کرانه باختری و مذاکرات آتش‌بس را بررسی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اختلاف‌نظر واشنگتن و تل‌آویو بر سر حمله به رفح در جنوب نوار غزه، یک رسانه آمریکایی فاش کرد که رئیس‌جمهور این کشور در حال بررسی مشروط کردن کمک‌های نظامی به اسرائیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با هیئتی از حماس به ریاست خلیل الحیه دیدار و درباره آخرین تحولات نوار غزه و کرانه باختری با آن‌ها صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عربی از شهادت فوتبالیست مشهور فلسطینی در حمله‌های اسرائیل به نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه‌های امدادی می‌گویند که محاصره کامل غزه از سوی اسرائیل، ارسال تدارکات در بیشتر نقاط غزه را غیر ممکن کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش درباره شانس پیروزی کاندیداهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌خوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک هیات آمریکایی سفر خود به عربستان را به دلیل درخواست از یکی از اعضای این هیئت برای برداشتن کلاه یهودی که بر سر داشت، نیمه‌کاره گذاشت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتانیاهو با اظهارتی علیه ایران در ادامه گفت: «تکرار حمله هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) خط قرمز ماست و نمی‌توانیم اجازه دهیم که حماس باقی بماند. اغلب اسرائیلی‌ها سیاست ما در از بین بردن حماس و عدم برپایی دولت فلسطینی را تایید می‌کنند». نتانیاهو با اظهارتی علیه ایران در ادامه گفت: «تکرار حمله هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) خط قرمز ماست و نمی‌توانیم اجازه دهیم که حماس باقی بماند. اغلب اسرائیلی‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

جاناتان گلیزر، کارگردان فیلم «منطقه مورد علاقه»، با خواندن بیانیه‌ای در حمایت از مردم غزه در سخنرانی اسکار خود گفت هولوکاست دزدیده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های یمنی از تجاوز مجدد هواپیماهای آمریکا و انگلیس به خاک یمن خبر داده‌اند رسانه‌های یمنی از تجاوز مجدد هواپیماهای آمریکا و انگلیس به خاک یمن خبر داده‌اند به گزارش عرشه آنلاین هواپیماهای آمریکا و انگلیس امروز (دوشنبه) 13 نوبت مناطق مختلف یمن بویژه غرب این کشور را بمباران کردند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور یک کشتی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.