دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور اسلامی ایران در امور زنان و خانواده از نهادهای بین المللی فعال در موضوع زنان خواست با توجه به گزارش سازمان ملل درباره تاثیرات جنگ غزه بر امنیت و معیشت و فقر زنان در این منطقه، اقدامات مناسب را برای رسیدن غذا و دارو به آنان انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن سرشناس فوتبال فلسطین به همراه 3 عضو خانواده اش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، محمد برکات بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی فلسطین به همراه 3 عضو خانواده‌اش روز دوشنبه بر اثر بمباران خانه‌اش در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. برکات 39 ساله حافظ کل قرآن و یکی از بهترین گلزنان و نخستین بازیکن باشگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه آلمانی خبر داد که موشک های «تاروس» آلمان نیاز به ارتقا برای استفاده در میدان نبرد دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه انگلیس جایگزینی کریدور دریایی در انتقال کمک‌های انسانی به غزه به جای گذرگاه‌های زمینی را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو با تکرار توهم نابودی جنبش حماس گفت: ما حماس را نابود، اسرای خود را آزاد و اطمینان حاصل می‌کنیم که غزه هرگز تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن، زیر خارجه آمریکا امروز سه‌شنبه در اظهاراتی گفت که اوضاع انسانی در نوار غزه فاجعه‌بار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سیا گفت: تل آویو باید در راستای اطمینان از کمک رسانی به غزه اقدامات بیشتری صورت دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای فلسطین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای ریاست دولت این تشکیلات مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان امروز (سه شنبه) پنج پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین مورد حمله موشکی قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «عمیت هلیوی» عضو کنست رژیم صهیونیستی و حزب «لیکود» این رژیم در سخنانی به شکست سیاسی نظامی رژیم صهیونیستی در تعیین سرنوشت جنگ در غزه و همچنین ناکامی این رژیم در تحقق هدف‌های خود از جنگ غزه اذعان کرد. وی اعلام کرد که با وجود 5 ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، همچنان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو‌ها با قدرت ظاهر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش برای رسیدن به آتش‌بس 6 هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو مدعی شد: برای پیروزی در جنگ غزه باید گردان‌های باقیمانده حماس را در شهر رفح واقع در جنوب غزه نابود کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع فلسطینی امروز تصاویری از فرود یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی تشدید تنش میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، امروز (سه شنبه) حزب الله با حمله به 2 پایگاه ارتش این رژیم، تجهیزات تجسسی آنها را منهدم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات امروز حزب‌الله به پایگاه‌های این رژیم گفت که حزب‌الله با شلیک بیش از 100 راکت به دنبال تضعیف گنبد آهنین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشت سناتور آمریکایی در نامه‌ای به «جو بایدن» رییس جمهور این کشور خواستند با استناد به نقض قانون کمک‌های خارجی ایالات متحده، ارسال تسلیحات تهاجمی به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.