دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در یک عملیات ویژه مقر پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی را با 4 پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام سابق سازمان اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل موسوم به (آمان) خواستار محاکمه فرمانده ارتش، به خاطر شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از شهادت یکی از رزمندگان خود در جنگ با اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماه مبارک رمضان در حالی از امروز در غزه آغاز شد که آوارگان جنگی به جای منازل‌شان، در مراکز پذیرش اقدام به قرائت قرآن کریم کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین تاکید کرد که بازوهای نظامی مقاومت با قدرت زمام امور را در تمامی مناطق شمال نوار غزه پس گرفتند و گروه‌های مقاومت به زودی از مرحله مقابله با نیروهای نفوذ یافته یا حملاتشان به مرحله حمله به نقاط تجمع و استقرار دشمن تا مرزهای اراضی اشغالی 1948 منتقل خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از سقوط یک بالگرد در پایگاه هوایی این رژیم در بئر السبع خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه سوریه گفت: دفاع و حمایت اتحادیه اروپا از جنایات نتانیاهو باعث شد تا فرش از زیر پاهای آنها (غربی‌ها) کشیده شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ بهیه حلاوی معاون شبکه المیادین در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو گفت: رسانه‌های غربی به صورت هدفمند در حال انتشار روایت دروغ از وقایع جنگ در نوار غزه هستند او ادامه داد امروز خبرنگاران و تصویربرداران دوشاشوش رزمندگان در میدان نبرد مشغول مبارزه با دشمن هستند؛ این یک شعار نیست و نمونه آن در جنگ غزه قابل مشاهده است حلاوی تصریح کرد با مشاهده در هم آمیختگی سلاح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرک نشینان در نخستین روز از ماه مبارک رمضان به محوطه مسجدالاقصی یورش بردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع وابسته به اسرائیل از حادثه بالگرد در یک پایگاه هوایی این رژیم در بئر السبع خبر داده و به تلفات آن اشاره کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور آمریکا در پیامش که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان منتشر کرد تلاش کرد برای مردم فلسطین اشک تمساح بریزد. رئیس جمهور آمریکا در پیامش که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان منتشر کرد تلاش کرد برای مردم فلسطین اشک تمساح بریزد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: ما در دومین نشست اضطراری وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی پیشنهادات خود را در قالب 6 بند ارائه کردیم و اگر این 6 بند مورد توجه قرار بگیرد، ما شاهد تغییر وضعیت در بحران و وضعیت کنونی در غزه خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه گفت: معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند. سخنگوی وزارت خارجه گفت: معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه آمریکا به عنوان ناقض برجام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل با ادعای وقوع شرایط وخیم امنیتی، دو برابر تعداد نظامیان در غزه، در کرانه باختری نیرو مستقر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز دوشنبه از افزایش شمار شهدای غزه به 31 هزار و 112 نفر خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز