یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که در هائیتی به سر می‌برد، گفت: اسرائیل و حماس موظف هستند مسائل باقیمانده برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه را حل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرک‌نشینان صهیونیست به حضور «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر در ساحل تل‌آویو اعتراض کردند و با او درگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرک‌نشینان صهیونیست به حضور «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر در ساحل تل‌آویو اعتراض کردند و با او درگیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز سه شنبه 14 شهریور در دیدار با پروفسور علی ارباش، رئیس سازمان دیانت ترکیه با اشاره به وضعیت اسفناک نوار غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت: اگرچه روز‌های سختی را به عنوان امت اسلامی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد مسئولان آمریکایی به همتایان اسرائیلی خود نگرانی‌ها نسبت به ادامه جنگ در نوار غزه و گسترش آن در لبنان و کرانه باختری و آمادگی برای پاسخ ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را ابراز کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد مسئولان آمریکایی به همتایان اسرائیلی خود نگرانی‌ها نسبت به ادامه جنگ در نوار غزه و گسترش آن در لبنان و کرانه باختری و آمادگی برای پاسخ ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را ابراز کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه اسرائیلی فاش کرد تعدادی از مقامات آمریکایی به اسرائیل گفته‌اند که ناوبرهای آنها همیشه نمی‌توانند جهت حمایت از این رژیم در منطقه حضور داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد تعدادی از مقامات آمریکایی به تل‌آویو اسرائیل گفته‌اند که ناوبرهای آمریکا نمی‌توانند برای همیشه در منطقه حضور داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره مذاکرات برای دستیبابی به توافق آتش بس در غزه و آزادی اسرا گفت: ما معتقدیم که به توافق نزدیک هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان امروز اعلام کرد حمله هوایی را با پهپاد علیه مقر فرماندهی گردان «السهل» در پادگان «بیت هلل» صورت داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان امروز (پنجشنبه) حملات هوایی را در واکنش به تجاوزات اشغالگران و در حمایت از ملت مظلوم فلسطینی در غزه علیه مواضع دشمن صهیونیستی صورت داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه بنیامین نتانیاهو را مسئول اصلی نسل کشی در نوار غزه دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ترکیه بنیامین نتانیاهو را مسئول اصلی نسل کشی در نوار غزه دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شبکه اسراییلی گزارش داد که بن سلمان برای عادی سازی با اسرائیل شرط گذاشت یک شبکه اسراییلی گزارش داد که بن سلمان برای عادی سازی با اسرائیل شرط گذاشت به گزارش عرشه آنلاین؛ شبکه کان رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی عادی سازی روابط با این رژیم را منوط به حل مساله فلسطین کرده است.

وب‌گاه الف

نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک در نامه‌ای به دبیر کل و رئیس شورای امنیت، اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه در خصوص نقش کشورمان در مناقشه اوکراین را بی‌اساس و گمراه کننده خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که طی ماه گذشته میلادی (اوت) 1307 موشک از لبنان به سوی سرزمین های اشغالی شلیک شده است.