سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که مصر پس از اطلاعیه اسرائیل مبنی بر حمله زمینی به رفح، منطقه حائلی را ایجاد کرد و بخش بزرگی از زمین‌های مصر در مرز غزه با بولدوزر مسطح شده است. نخست‌وزیر اسرائیل ادعا کرد که حمله به رفح، جایی که 1.4 میلیون فلسطینی به آنجا پناه برده‌اند، برای نابودی حماس ضروری است. او هم‌چنین گفت که صرف نظر از نتایج مذاکرات آتش‌بس، حمله تمام‌عیار به رفح انجام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از درخواست کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی، اسرائیل را به شکنجه چند تن از کارمندانش برای گرفتن اعتراف از آنها درباره داشتن ارتباط با حماس متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که مقاومت لبنان از حمله جدید به مقر نظامی اسرائیل ها خبر داد که منابع لبنانی از شهادت سه تن در حمله اسرائیل به جنوب لبنان خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ چندین روز گذشته برخی منابع رسانه‌ای در غرب ادعاهایی مبنی بر سفر سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس به کشور عراق به منظور رایزنی با گروه‌های مقاومت عراقی با هدف توقف حملات به مواضع نیروهای آمریکایی بیان داشته اند. به دنبال این موضوع با مازن الزیدی، کارشناس مسائل عراق به گفت و گو پرداختیم و او در پاسخ به این موضوع ابراز داشت: نمی توان نقش جمهوری اسلامی...

وب‌گاه عصر ایران

یک افسر سابق ارتش آمریکا که به افشای ابعاد جنایت در جنگ غزه علیه فلسطینی‌ها و بویژه کودکان پرداخت. یک افسر سابق ارتش آمریکا که به تازگی از ارتش جدا شده است، با قرار گرفتن روبروی دوربین به افشای ابعاد جنایت در جنگ غزه علیه فلسطینی‌ها و بویژه کودکان پرداخت. این افسر جوان جدا شده از ارتش آمریکا گفت: «ارتش اسرائیل ساختمان‌ها را در نوار غزه بمباران می‌کند، زیرا می‌داند که در آنجا کودکان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد ارتش اسرائیل به مقامات سیاسی و کابینه بنیامین نتانیاهو در مورد عواقب وقوع انتفاضه سوم هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که حماس نمی‌داند که اسرای اسرائیل در نوار غزه زنده هستند یا مرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 خصوصی عبری در گزارشی شامگاه دوشنبه خبر داد: «دفتر نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) دستوراتی را به سفارت اسرائیل در لندن صادر کرد تا با سفر برنامه ریزی شده وزیر گانتس به لندن در هفته آینده همکاری نکند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد با تلاش‌ها برای حذف نقش آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در کمک‌رسانی به مردم غزه مخالفت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مسلح یمن به تازگی زیردریایی بدون سرنشین خود را به عنوان یکی از ابزارها و ادوات مهم در مقابله با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در 2 دریای سرخ و عرب و تنگه باب المندب به کار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه عبری گزارش داد که دفتر بنیامین نتانیاهو به سفارت دولت خود در لندن دستور داده تا با سفر برنامه‌ریزی شده «بنی گانتس» به پایتخت انگلیس که هفته آینده انجام می‌شود، همکاری نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا در جریان گفت‌وگوهای خود در کاخ سفید با بنی گانتس، یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل و مخالف اصلی بنیامین نتانیاهو نگرانی عمیق خود را درباره شرایط انسانی در نوار غزه ابراز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اثر بمباران یک منزل مسکونی در جنوب غزه دست کم 10 فلسطینی شهید شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر بمباران یک منزل مسکونی در جنوب غزه دست کم 10 فلسطینی شهید شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله ارتش اسرائیل به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان شهادت 3 تن از نیروهای امدادی این کشور را در پی داشت.