سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع وابسته به جنبش حماس اعلام کرد که بر اساس دیدارهای قاهره، تاکنون پیشرفت واقعی در روند گفت‌وگوها به وقوع نپیوسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجاهدان گردان‌های قسام با حمله به غرب شهر خان‌یونس، چند اسرائیلی را به هلاکت رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع بلندپایه وابسته به جنبش حماس اعلام کرد که بر اساس دیدارهای قاهره روشن است که تاکنون پیشرفت واقعی در روند گفت‌وگوها به وقوع نپیوسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله به یک کشتی در نزدیکی یمن خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع عبری از دیدارهای امروز بنی گانتز از اعضای کابینه جنگی رژیم صهیونیستی با مقامات آمریکایی خبر می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حمله به یک کشتی در نزدیکی یمن خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی معروفی آرانی پژوهشگر یهودیت و صهیونیسم پس از یادداشت‌ها و مقالات دیگری که درباره فلسطین و طوفان‌الاقصی نگاشته، به‌تازگی یادداشتی نوشته که با عنوان «در پاییز کودک ریز غزه؛ اینجا کسی نمی‌میرد فرشته‌ها دروغ نمی‌گویند» در اختیار مهر قرار گرفته است. مشروح متن این‌یادداشت را همزمان با روز‌هایی که کودکان و بزرگسالان غزه برای دریافت غذا و اولین احتیاجات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در ژنو، خواستار اجرای کامل دستور موقت ICJ برای توقف نسل کشی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه خبری از عدم تمایل رئیس جمهور آمریکا به گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از وقوع حادثه میدان «النابلسی» خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران و الجزایر در پایان سفر رسمی رییس جمهور کشورمان به الجزایر، در بیانیه‌ای رسمی تصریح کردند که سران دو کشور از کیفیت گفت وگوها و نتایج مثبت این سفر رضایت داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: صبر ما زیاد است و صدای قار قار افراد پست و فرومایه برایمان اهمیتی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران و الجزایر در پایان سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان، در بیانیه‌ای تصریح کردند که سران دو کشور از کیفیت گفتگو‌ها و نتایج مثبت به دست آمده رضایت داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه خبری از عدم تمایل رئیس جمهور آمریکا به گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از وقوع حادثه میدان «النابلسی» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد: هدف از استفاده از سلاح گرسنگی علیه مردم غزه، مجبور کردن آنها به ترک این منطقه است.

خبرگزاری تسنیم

ایران و الجزایر در پایان سفر رسمی رئیس‌جمهور در بیانیه‌ای رسمی تصریح کردند سران دو کشور از کیفیت گفت‌وگوها و نتایج مثبت به‌دست آمده در این سفر رسمی نشان‌دهنده اراده راسخ و مشترک برای تقویت بیشتر همکاری‌های موجود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد علی الحوثی با انتشار پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد: کشورش برای متجاوزان آمریکایی و انگلیسی، گزینه های غافلگیرکننده ای دارد.