سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد ایالات متحده هیچ قصدی برای ارسال نیرو به نوار غزه ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت 17 نوزاد فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام شبکه المیادین، یک پهپاد اسراییلی با موشک هدایت شونده مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار با مقام‌های ترکیه وارد این کشور شده است.

وب‌گاه عصر ایران

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه در کنفرانسی خبری درباره وضعیت غزه گفت: شرایط بشردوستانه در غزه غیرقابل تحمل است. درحال حاضر ارسال کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه دشوار است. ما بر روی افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه و بازگشایی کانال‌های بیشتر برای ارسال این کمک‌ها تمرکز داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «تدروس آدهانوم گبریسوس» مدیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) سخنانی را پیرامون وضعیت 2 بیمارستان نوار غزه بیان کرد. آدهانوم در رابطه با بیمارستان «العوده» نوار غزه گفت: به شکل ویژه اوضاع در بیمارستان العوده غزه هولناک است، چرا که یکی از ساختمان‌های آن ویران شده است. مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در خصوص اوضاع بیمارستان «کمال عدوان»...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که 2 مرکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش مصر در بیانیه ای از ارسال کمک هوایی برای ساکنان غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجمع عمومی سازمان ملل درنشست این مجمع برای بررسی وتوی قطعنامه برقراری آتش بس در غزه از سوی آمریکا گفت: وضعیت غزه، فاجعه بار، بی رحمانه و شرم آور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، با گذشت 150 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و با وجود تمامی اقدامات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی برای از بین‌بردن مقاومت فلسطین در نوار غزه، سرزمین‌های اشغالی همچنان هدف حمله‌های موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار می‌گیرد. گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دنیس فرانسیس» رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز دوشنبه وضعیت غزه را «فاجعه بار» و «شرم آور» توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری «آناتولی»، فرانسیس در مناظره‌ای در خصوص وتوی اخیر قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا در مورد بحران غزه، با ابزار شوکه شدن گفت: «از گزارش کشته و زخمی شدن صد‌ها نفر حین دریافت مواد غذایی در غرب غزه بهت زده شده‌ام.» بر اساس این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که چندین شهرک صهیونیستی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، یک منبع بلندپایه وابسته به جنبش مقاومت فلسطین حماس اعلام کرد که بر اساس گفتگو‌های قاهره برای برقراری آتش‌بس و مبادله اسیران، تاکنون این گفتگو‌ها شاهد پیشرفتی واقعی نبوده است. وی در ادامه، دلیل عدم تحقق پیشرفت در این گفتگو‌ها را پافشاری رژیم صهیونیستی بر عدم ارائه پاسخ‌های روشن در رابطه با خواسته‌های حماس دانست. همچنین بنا بر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

القسام امروز (دوشنبه) همچنین تاکید کرد یک گروه از نظامیان اشغالگر را که در منزلی در غرب خان یونس پناه گرفته بودند، هدف قرار داد که باعث هلاکت و زخمی شدن این نظامیان اشغالگر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام اعلام کرد رزمندگانش چهار تانک و دو دستگاه بولدوزر نظامی ارتش اسرائیل را در غرب خان یونس منفجر کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله به تجهیزات جاسوسی یک مرکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.