سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت آموزش و پرورش فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت 5424 دانش آموز فلسطینی از آغاز جنگ غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار توقف کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان در غزه به خاطر امنیت سربازان صهیونیست شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به حمله اسرائیل به آوارگان فلسطینی در اطراف کاروان کمک‌رسانی گفت: این یک حادثه جدی است و ما در حال بررسی گزارش ها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیل گفت: «زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده و ننگ حمایت و سکوت نسبت به کشتار جمعی و نسل‌کشی از پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر پاک نخواهد شد».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت «زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده و ننگ حمایت و سکوت نسبت به کشتار جمعی و نسل‌کشی از پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر پاک نخواهد شد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام‌های ارشد دولت آمریکا و مسئولان اطلاعاتی این کشور از برنامه‌ریزی حمله احتمالی اسرائیل به لبنان در آینده ابراز نگرانی کرده و نسبت به عواقب ویرانگر آن هشدار داده اند.

خبرگزاری دانشجو

رهبر انصارالله یمن ضمن تأکید بر دفاع مشروع از مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تأکید کرد از این پس کشتی‌های آمریکا و انگلیس هم در تیررس موشک‌ها و پهپاد‌های یمنی قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به بمباران خیابان الرشید غزه اعلام کرد که کشتار فجیع غزه در تاریخ جنایات جنگی بی‌سابقه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: دشمن اسرائیلی به جنایات خود در آستانه ششمین ماه تجاوزات به نوار غزه با حمایت و شراکت آمریکا و دیگر کشور‌های غربی و خیانت گسترده عربی ادامه می‌دهد. وی با بیان اینکه، تجاوزات به نوار غزه، غرب و آمریکا را رسوا کرد، افزود حجم جنایات رژیم صهیونیستی که آمریکا به طور مستقیم در آن شراکت دارد و غرب از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت غزه از افزایش شهدای کشتار خیابان الرشید به 104 نفر خبر داد و اعلام کرد احتمال افزایش دوباره شهدا وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، درحالی که مقاومت لبنان طی یک ماه گذشته عملیات‌های خود ضد دشمن صهیونیستی را وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده و علاوه بر رونمایی از سلاح‌های جدید، حملات بی‌سابقه‌ای به مواضع صهیونیست‌ها انجام داده است، سرنگونی پهپاد بزرگ هرمس 450 ارتش اسرائیل در منطقه «اقلیم التفاح» که چند روز قبل توسط حزب‌الله انجام شد همچنان موضوع اصلی بحث در محافل صهیونیستی بوده و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه از افزایش شهدای کشتار خیابان الرشید به 104 نفر خبر داد و اعلام کرد احتمال افزایش دوباره شهدا وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در قتل عام فلسطینی‌هایی که در خیابان الرشید شهر غزه منتظر دریافت کمک‌های انسانی بودند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت اخیر رژیم اشغالگر در خیابان الرشید بیانگر حجم جنایاتی است که این رژیم نازی به آن رسیده است. جهاد اسلامی افزود که ما دولت بایدن و دولت‌های غربیِ حامی این موجودیت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز پنجشنبه در واکنش به کشتار شهروندان فلسطینی در خیابان الرشید غزه اعلام کرد: کشتار فجیع غزه که در تاریخ جنایات جنگی بی‌سابقه است، در چارچوب جنگ گرسنگی و آوارگی علیه ملت ما صورت می‌گیرد. جنبش حماس افزود: از اتحادیه عرب و شورای امنیت می‌خواهیم فوراً تشکیل جلسه داده و این رژیم جنایتکار را ملزم به توقف کشتار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت دفاع چین در ارتباط با عملیات حفاظت کشتی‌های تجاری کشور خود در خلیج عدن و آب‌های سومالی تاکید کرد: نیروی دریایی چین به طور معمول عملیات اسکورت را در این منطقه اجرا می‌کند و به وضعیت کنونی منطقه بی‌ارتباط است.