سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس طی بیانیه‌ای با اشاره اتمام سوخت بیمارستان کمال عدوان در غزه نسبت به پیچیده شدن بحران انسانی در این باریکه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله بامداد پنجشنبه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 2 شهید برجای گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله چهار شنبه شب اسرائیل به مناطق مسکونی مرکز نوار غزه 20 شهید برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به اسناد و داده‌های اطلاعاتی بدست آمده از دشمن، نبرد محله الزیتون را پیشبینی کرده بودیم و به همین دلیل نیروهای مقاومت توانستند تلفات سنگینی را به دشمن وارد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخه نظامی حماس اعلام کرد: با توجه به اسناد و داده‌های اطلاعاتی بدست آمده از دشمن، نبرد محله الزیتون را پیشبینی کرده بودیم و به همین دلیل نیروهای مقاومت توانستند تلفات سنگینی را به دشمن وارد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های لبنانی چهارشنبه شب اعلام کردند ارتش اسرائیل مناطقی از جنوب لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری رژیم صهیونیستی خبر دادند: صهیونیست‌ها در تظاهرات مجدد، عدم موافقت کابینه نتانیاهو با توافق تبادل اسرا را محکوم کردند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس در واکنش به شهادت تعداد زیادی بیمار در بیمارستان کمال عدوان بر اثر نبود غذا و دارو اعلام کرد خروج بیمارستان کمال عدوان از خدمت‌رسانی، اوضاع را وخیم‌تر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسه و قطر در بیانیه ای مشترک مخالفت خود را با کشتار و قحطی دادن فلسطینیان در غزه و حمله نظامی اسرائیل به رفح تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قطر و فرانسه با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با حمله رژیم صهیونیستی به رفح مخالف هستند. این 2 کشور بر گشایش تمامی گذرگاه‌های نوار غزه برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه به دست ساکنان این باریکه نیز تاکید کردند. علاوه بر این قطر و فرانسه در این بیانیه مشترک متعهد شدند که 200 میلیون دلار را برای حمایت از ملت فلسطین اختصاص بدهند. بر اساس این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شماری از قانونگذاران حزب دموکرات در نامه ای از وزیر امور خارجه آمریکا خواستند برای حفاظت از امنیت خبرنگاران در نوار غزه و تضمین آزادی مطبوعات اقدامات موثری انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرامیلا جایپال، نماینده کنگره و رئیس گروه پیشرو کنگره آمریکا، اعلام کرد که «زمان گوش دادن» به خشم ناشی از حمایت دولت بایدن از جنگ اسرائیل در غزه فرا رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سفیر چین در سازمان ملل متحد درباره گسترش جنگ غزه به سوریه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) مدعی شد که پس از حوادث هفتم اکتبر، محال است کشور مستقل فلسطین تشکیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر انرژی اسرائیل در گزافه‌گویی جدید خود مدعی شد که پس از عملیات «طوفان الاقصی» برپایی کشور فلسطین به امری غیرممکن مبدل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو. بین الملل غرب آسیا و آفریقای شمالی 9 اسفند 1402، 20:39 کوهن: برپایی کشور فلسطین پس از حمله 7 اکتبر محال است! کوهن: برپایی کشور فلسطین پس از حمله 7 اکتبر محال است! وزیر انرژی رژیم اشغالگر صهیونیستی در گزافه‌گویی جدید خود مدعی شد که پس از عملیات «طوفان الاقصی» برپایی کشور فلسطین به امری غیرممکن مبدل شده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره،...