سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان خبر داد: 3 موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه آلمانی گزارش داد ناوچه نیروی دریایی این کشور که در دریای سرخ مستقر شده برای نخستین بار در اقدامات متجاوزان غربی علیه یمن مشارکت کرده است. رسانه آلمانی گزارش داد ناوچه نیروی دریایی این کشور که در دریای سرخ مستقر شده برای نخستین بار در اقدامات متجاوزان غربی علیه یمن مشارکت کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، خبرگزاری «دی. پی. ای» آلمان به نقل از منابعی نوشت اولین بار ناوچه «هسن»، متعلق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که سه پایگاه نظامیان اشغالگر صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی و مزارع لبنانی شبعا هدف قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. این رسانه‌ها اعلام کردند که آژیر هشدار در «ایفن مناحیم»، «گورن»، «زرعیت» و «شومیرا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است. خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که چندین موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی به صورت همزمان...

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش اسرائیل در 8 مورد حمله در طول 24 ساعت گذشته، 76شهروند فلسطینی را شهید و 100نفر دیگر را زخمی کرد و بدین ترتیب شمار شهدای حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه از هفتم اکتبر (15 مهر) به 29 هزار و 954 نفر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از تحلیلگران فلسطینی درباره ارسال کمک به غزه از راه هوایی موضع‌گیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) از انهدام یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر D9 اشغالگران در خط مقدم غرب خان یونس با استفاده از راکت های تاندوم و آر پی جی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آلمانی گزارش داد ناوچه نیروی دریایی این کشور که در دریای سرخ مستقر شده برای نخستین بار در اقدامات متجاوزان غربی علیه یمن مشارکت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری مصر از احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و اسرائیل طی چند روز آتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه آلمانی از حضور ناوچه نیروی دریایی این کشور در دریای سرخ به منظور عملیات علیه یمن برای نخستین بار خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از کمک‌رسانی نیرو‌های مسلح مصر و اردن به اهالی غزه از طریق عملیات هلی‌برن خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) از تداوم حملات ارتش اسرائیل به کاروان‌های حامل کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری مصر از احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و اسرائیل طی چند روز آتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک تحلیلگر نظامی اسرائیل گفت که ارتش این رژیم در باتلاق نوار غزه فرو رفته و شکست دادن جنبش حماس از طریق نظامی امکانپذیر نیست.

وب‌گاه فرارو

سرجی روبرتو در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد، اما به دلایل سیاسی به عربستان سعودی نخواهد رفت.