سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد در حال حاضر نمی‌توان گفت که توافقی درباره طرح پاریس 2 حاصل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های فلسطینی نشست دو روزه خود در مسکو برای بررسی امکان تشکیل یک دولت یکپارچه را آغاز کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولکر تورک» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با اشاره به اوضاع فاجعه بار نوار غزه، بر ضرورت برقراری آتش‌بس نهایی در این منطقه تاکید کرد و گفت: انسانیت ما وابسته توقف جنایات در نوار غزه است.

وب‌گاه عصر ایران

در گزارش جدید اصلاح و تایید شده آمده است: «اتحادیه اروپا، کشورهای عضو آن و جامعه بین‌المللی خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در نوار غزه هستند تا دسترسی بی‌وقفه به غذا و آب برای همه تضمین شود»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد 81 فلسطینی در 24 ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه به 30 هزار و 35 نفر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد ارتش، تیپ چترباز خود را پس از آن‌که سه ماه در خان‌یونس بود، از نوار غزه خارج کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشت حدود پنج ماه از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پارلمان اروپا برای نخستین‌بار از زمان آغاز جنگ خواستار «آتش‌بس فوری و دائمی» در غزه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در سخنرانی مجازی خود در کنفرانس خلع سلاح در ژنو اعلام کرد که کشورهای غربی به تعهدات خود در زمینه خلع سلاح و کنترل تسلیحات به ویژه تسلیحات هسته‌ای عمل نمی‌کنند و اصرار دارند که رویکردی را با هدف تداوم هژمونی و نظامی خود دنبال کنند و برای رسیدن به این هدف خود به ثبات و موجودیت سایر کشورها و ملت‌ها آسیب می‌زنند. المقداد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست درگیری شدیدی در کرانه باختری داشتند که در جریان این درگیری‌ها یک جوان فلسطینی در نابلس به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک اللبونه در جنوب لبنان سقوط کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چو تائه یول وزیر امور خارجه کره‌جنوبی در دیدار با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود، اظهار داشت: سئول و واشنگتن در مواجهه با چالش‌های منطقه‌ای و جهانی همیشه همگام قدم برداشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن، سه‌شنبه هشتم اسفند، به همراه نیروی هوایی این کشور کمک‌های بشردوستانه را از هواپیما برای آوارگان غزه پرتاب کرد. پادشاه اردن شخصا با هواپیما سر مردم غزه کمک ریخت ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن، سه‌شنبه هشتم اسفند، به همراه نیروی هوایی این کشور کمک‌های بشردوستانه را از هواپیما برای آوارگان غزه پرتاب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چو تائه یول وزیر امور خارجه کره‌جنوبی در دیدار با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود، اظهار داشت: سئول و واشنگتن در مواجهه با چالش‌های منطقه‌ای و جهانی همیشه همگام قدم برداشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی طی سخنانی در واکنش به تهدیدات سران این رژیم برای حمله به رفح گفت: حمله به رفح خطری است که اسرائیل نمی‌تواند آن را تحمل کند. خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ به نقل از اولمرت اعلام کرد که حمله به رفح ممکن است گامی فراتر از حد لازم باشد و «بنیامین نتانیاهو» (نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی) باید جنگ را متوقف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس رژیم صهیونیستی از کشف یک شی مشکوک در حوالی سفارت آمریکا در تل آویو خبر داده است.