سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده مقاومت فلسطین در سخنانی از تلفات سنگین ارتش اسرائیل در جریان نبرد زمینی با رزمندگان فلسطینی در مناطق مختلف نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیویورک‌پست به نقل از یکی از دوستان افسر آمریکایی معترض به جنگ اسرائیل علیه مردم غزه که چندی پیش خودسوزی کرد، نوشت: این نظامی ارتش ایالات متحده پیش از اقدام به خودسوزی از دخالت نظامی مستقیم واشنگتن در جنگ علیه حماس خبر داده بود.

وب‌گاه الف

حضور وزیر امور خارجه در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر به فرصتی برای دفاع در برابر اتهامات حقوق بشری به ایران و بیان نقض آشکار حقوق بشر از سوی صهیونیست ها در غزه بدل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی، میانجیگران تاکید کرده‌اند توافق آتش‌بس و مبادله اسیران قبل از دهم مارس (20 اسفند) امضا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی مقاومت حماس با اشاره به پیروزی‌های خود در نبرد با ارتش اسرائیل از هدف قراردادن نظامیان صهیونیست و یک دستگاه نفربر آنها در جنوب نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای از کمک‌رسانی نیروهای مسلح مصر و اردن به اهالی غزه از طریق عملیات هلی‌برن با نظارت پادشاه اردن خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان قسام امروز 40 موشک گراد را به مناطقی از فلسطین اشغالی شلیک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 2 نوزاد شیرخواره در بیمارستان کمال عدوان نوار غزه به دلیل سوءتغذیه به کام مرگ رفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادینوز: بایدن گفت: برای صهیونیست بودن، لازم نیست یهودی باشی. من یک صهیونیست هستم. وقتی اسراییلی در کار نباشد، هیچ یهودی در جهان هم امنیت نخواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اذعان رسانه‌های صهیونیستی، حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه نزدیک به یکهزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی شلیک کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن گفت: برای صهیونیست بودن، لازم نیست یهودی باشی. من یک صهیونیست هستم. وقتی اسراییلی در کار نباشد، هیچ یهودی در جهان هم امنیت نخواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: میانجیگران تایید کرده‌اند که توافق آتش‌بس و تبادل اسرا تا دهم مارس (20 اسفند) امضا خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان ادامه سیاست ریاکارانه آمریکا در قبال تجاوز به غزه را محکوم و تاکید کرد که اگر واشنگتن حمایت نظامی خود از رژیم اشغالگر را کنار بگذارد، این رژیم نمی‌تواند جنگ را حتی یک ساعت ادامه دهد. شورای امنیت در سایه فشار‌های آمریکا نمی‌تواند وظایف خود را انجام دهد حسین امیرعبداللهیان در گفتگو با شبکه خبری المیادین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که اختلاف میان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم با دولت آمریکا به ضرر امنیت داخلی و روابط خارجی رژیم اشغالگر است.

وب‌گاه عصر ایران

در جریان حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه ده‌ها خبرنگار حرفه‌ای به شهادت رسیده‌اند و این موضوع منجر به شکل گیری فضای غیرمنتظره‌ای شده است. جوان‌ترین خبرنگار غزه که برای الجزیره نیز گزارش می‌کند، حالا سمیه بوشاه یازده ساله است. گزارش این دختر زیبا که جهان را حیرت زده کرد، می‌بینید.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ عاطف ابوسیف، وزیر فرهنگ فلسطین در اظهاراتی بیان داشت رژیم اسرائیل در طول 144 روز جنگ علیه فلسطین، بیش از 230 بنای تاریخی که بیانگر هویت مردم فلسطین بودند را با خاک یکسان کرده است! وی ادامه داد اشغالگران در ادامه جنایت‌های خود، بیش از 46 نفر از نویسندگان و چهره‌های هنری فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند و 32 مرکز فرهنگی را نیز تخریب کرده‌اند. ابوسیف تصریح...