سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های قسام نظامیان و تجهیزات رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف جبهه خان‌یونس را هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسراییلی را در اطراف پایگاه المرج در شمال فلسطین اشغالی با موشک برکان هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنروا گفت درخواست‌های این نهاد برای ارسال کمک‌های غذایی به شمال غزه از سوی رژیم صهیونیستی رد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه هاآرتص در خبری که امروز یکشنبه منتشر شد اعلام کرد، اداره مهاجرت اسرائیل روادید کار کارمندان سازمان‌های امداد رسان بین المللی غیر دولتی را که در کرانه باختری و نوار غزه فعال هستند را نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید اظهار کرد: نمایندگان آمریکا، مصر، قطر و «اسرائیل» در پاریس به توافقی درباره چارچوب اصلی توافقنامه اسرا به منظور اعلام آتش‌بس در غزه رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لحظه بمباران اردوگاه‌های آوارگان در کنار دیوار مرزی با مصر توسط اسرائیل در یک ویدئو منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل گفت: اگر در مورد گروگان‌ها به توافق برسیم، عملیات رفح اندکی به تأخیر می‌افتد و اگر به توافق نرسیم، در رفح اقدام خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل گفت: دستیابی به توافق با حماس درباره مبادله اسرا ممکن است اندکی حمله به رفح را به تأخیر اندازد، اما در صورت به توافق نرسیدن، به این شهر حمله خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از هدف قرار دادن مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در دو شهرک در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی روستا‌ها و خانه‌های مسکونی در جنوب لبنان به‌ویژه شهرک بلیدا،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پادشاه اردن در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ماه مبارک رمضان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در دو شهرک «المناره» و «المالکیه» در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از هدف قرار دادن مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در دو شهرک در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نمی‌دانم درباره گروگان‌ها به توافق می‌رسیم یا نه، ولی اگر حماس از خواسته‌های غیرواقعی خود دست بردارد، ممکن است توافقی حاصل شود. «بنیامین نتانیاهو» افزود: پس از آغاز عملیات در رفح، عملیات نظامی ما در نوار غزه ظرف چند هفته به پایان می‌رسد. اگر در مورد گروگان‌ها به توافق برسیم، عملیات رفح اندکی به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید اظهار کرد: نمایندگان آمریکا، مصر، قطر و «اسرائیل» در پاریس به توافقی درباره چارچوب اصلی توافقنامه اسرا به منظور اعلام آتش‌بس در غزه رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ملک عبدالله، پادشاه اردن در دیدار با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ماه مبارک رمضان و گسترش دامنه جنگ در منطقه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس تاکید کرد که نتانیاهو کلیدهای اصلی موفقیت مذاکرات را رد کرده و با به رسمیت شناختن حقوق ملت فلسطین مخالفت می‌کند.