سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد چنانچه حماس از خواسته‌های خیالی خود کوتاه بیاید و درخواست‌های معقولی ارائه کند، در موضوع آزادی اسیران به توافق می‌رسیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل ادعا کرد: چنانچه حماس از خواسته‌های خیالی خود کوتاه بیاید و درخواست‌های معقولی ارائه کند به توافق می‌رسیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی پس از چندین هفته از یورش به بیمارستان ناصر و محاصره آن که با قطع برق و اکسیژن، موجب شهادت هشت نفر از بیماران شد، امروز از پایان این عملیات و بازداشت حدود 200 فلسطینی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژیرهای هشدار درچند نوبت در شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که ابراز خوش‌بینی درباره اینکه به زودی توافق بر سر مبادله اسرا به نتیجه خواهد رسید، واقعیت را منعکس نمی‌کند. این مقام ارشد حماس در گفتگو با الجزیره افزود: ما برای پایان دادن به رنج مردم خود و توقف جنگ نسل‌کشی، با میانجی‌ها تعامل مثبت داشته‌ایم. وی ادامه داد: نتانیاهو از پاسخگویی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه گفت: عملیات نظامی خودسرانه و تجاوزکارانه در یمن، به جز تشدید ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه، دستاوردی برای این کشورهای متجاوز نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس در داخل خاک یمن را شدیدا محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس در داخل خاک یمن را شدیدا محکوم کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای، حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس در داخل خاک یمن را شدیدا محکوم کرد...

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی تمام عیار جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه غربی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حملات گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن گفت: این گونه حملات خودسرانه و ماجراجویانه، خارج از قواعد و اصول شناخته بین‌المللی و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی یمن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات نظامی شب گذشته آمریکا و انگلیس در داخل خاک یمن را شدیدا محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد که برنامه محیط زیست سازمان ملل تخمین زده است که آواربرداری و پاکسازی ویرانه‌ها در غزه بین 3 تا 12 سال طول خواهد کشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به حملات شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس در داخل خاک یمن را شدیداً محکوم کرد و افزود، این گونه حملات خودسرانه و ماجراجویانه، خارج از قواعد و اصول شناخته بین‌المللی و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی یمن است. سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: آمریکا و انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی تمام عیار جنایات جنگی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که جنگ غزه خرابی‌های بی‌سابقه‌ای به بار آورده که برای تعمیر آنها به دهه‌ها زمان نیاز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یسرائیل کاتس، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای، شورای حقوق بشر سازمان ملل را به دلیل درخواست آن برای اعمال ممنوعیت واردات سلاح به اراضی اشغالی و تحریم تسلیحاتی کابینه رژیم صهیونیستی مورد هجمه قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام روز شنبه به وقت محلی در بیانیه ای اعلام کرد: در تاریخ 24 فوریه ساعت 5 بعد از ظهر (به وقت صنعا)، کشتی یو اس اس میسون یک موشک بالستیک ضد کشتی را که از مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن به سمت خلیج عدن پرتاب شده بود، سرنگون کرد. ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام روز شنبه به وقت محلی در بیانیه ای اعلام...