سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان درباره عملیات علیه پایگاه‌های اسرائیلی در شمال اراضی اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین استعفای دولت تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست «محمد اشتیه» نخست وزیر این دولت را پذیرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات نوشت: مذاکره کنندگان اسرائیلی اعلام کردند که اسرائیل ممکن است اسرای برجسته فلسطینی را آزاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قطر برای دیدار با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و گفت وگو درباره جنگ غزه سه شنبه به پاریس می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گفت موضع نهادهای امنیتی این رژیم این است که بازگشت کامل غیرنظامیان به شمال نوار غزه تنها پس از بازگشت همه اسرای صهیونیستی در نزد حماس میسر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر قطر برای دیدار با رئیس جمهور فرانسه و گفت وگو درباره جنگ غزه به پاریس می رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شهاب نیوز، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در دیدار با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی اعلام کرد که این جنبش با تلاش‌های میانجیگران برای اجرای گفتگو درباره برقراری آتش‌بس در غزه موافقت کرده است، اما به دشمن اجازه وقت‌کشی نخواهد داد. هنیه تاکید کرد: حماس با روند گفتگو‌ها پیرامون آتش‌بس موافقت کرده است، اما از دیدگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در لاهه، مقر دیوان بین‌المللی دادگستری از جامعه جهانی خواست با توقف فوری فروش تسلیحات به اسراییل از نسل کشی این رژیم ضد فلسطینیان جلوگیری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل گفت: حمله گسترده به رفح، میخ آخر بر تابوت برنامه کمک‌رسانی به غزه خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین استعفای دولت محمد اشتیه را پذیرفت و او را تا تشکیل دولت جدید، مأمور دولت پیشبرد امور کرد. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین استعفای دولت محمد اشتیه را پذیرفت و او را تا تشکیل دولت جدید، مأمور دولت پیشبرد امور کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه موافقت را خود را با استعفای محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان اعلام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه موافقت را خود را با استعفای محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، عبدالله دوم پادشاه اردن به حمله سنگین احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه و اوضاع فلسطینیان در کرانه باختری واکنش نشان داد. عبدالله دوم گفت: ما نسبت به خطر‌های حمله اسراییل به رفح و تداوم خشونت‌های شهرک‌نشینان در حق فلسطینیان در کرانه باختری هشدار می‌دهیم. پادشاه اردن همچنین در سخنان خود اعلام کرد که باید بر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد حماس با روند گفت‌وگوها پیرامون آتش‌بس موافقت کرده است، اما از دیدگاه ما دشمن در حال وقت‌کشی است و این موضوعی است که ما به هر حال آن را نخواهیم پذیرفت. زمان برای وقت‌کشی دشمن نامحدود نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یونان با اعلام اینکه در عملیات نظامی دریای سرخ فقط در قالب دفاعی شرکت می‌کند، تاکید کرد که در حملات آمریکا علیه مواضع ارتش یمن شرکت نخواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، با گذشت 143 روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از یک سو و حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از سوی دیگر، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی...