سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد رژیم اسرائیل در مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه تعلل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعتراف کرد که سلطه کشورهای غربی بر جهان پایان یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: نتانیاهو گناهکار است و صلاحیت ندارد. ما باید در سریع‌ترین زمان ممکن به سوی انتخابات برویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: تهدید نتانیاهو برای حمله نظامی گسترده به رفح، این منطقه را در معرض یک فاجعه بزرگ قرار داده، فلذا اقدام فوری کشور‌های اسلامی ضرورت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان در واکنش به حمله اسرائیل به شهر بعلبک، تأکید کرد که آتش مقاومت سوزان است و با هرگونه حمله به کشور مقابله می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه الف

با قطع کمک‌های انسانی به شمال نوار غزه که از ابتدای جنگ هم اوضاع وخیمی داشت، هشدارهای زیادی درباره وضعیت فاجعه‌بار این منطقه و مرگ نیم میلیون انسان بر اثر گرسنگی و تشنگی مطرح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، تأکید کرد: ما به عنوان سازمان ملل باید صراحتا از سکوهای فرماندهی خود استفاده کنیم تا درباره درخواستمان برای آتش‌بس فوری بشردوستانه در نوار غزه با صدایی بلندتر صحبت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ملل و گروه‌های امدادی می‌گویند که خصومت‌های مداوم و شکست ارتش اسرائیل در تسهیل حمل و نقل، همراه با فروپاشی غزه، ارائه کمک‌های حیاتی به بسیاری از مناطق ساحلی را دشوار می‌کند. سازمان ملل و گروه‌های امدادی می‌گویند که خصومت‌های مداوم و شکست ارتش اسرائیل در تسهیل حمل و نقل، همراه با فروپاشی غزه، ارائه کمک‌های حیاتی به بسیاری از مناطق ساحلی را دشوار می‌کند. هزاران فلسطینی روز یکشنبه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک تانک مرکاوای اسرائی را مورد هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهایی علیه حزب الله لبنان مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسمی اعلام کردند که عربستان سعودی اخیراً تمامی نقل و انتقالات مالی به فلسطین را که شامل تراکنش های بانکی فردی و تجاری می شود، به حالت تعلیق درآورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وای نت در خبر کوتاهی بدون اشاره به جزئیات این گفتگو اعلام کرد، گفتگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا 45 دقیقه به طول انجامید و بعد از آن نتنیاهو مستقیما وارد جلسه کابینه جنگ شد تا آخرین تحولات مذاکرات در رابطه با توافق مبادله اسرا را مورد بررسی قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: امروز استعفای دولت را به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان ارائه کردم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه استعفای خود را تقدیم محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاس حماس از دیدار رسمی با جنبش فتح و دیگر گروه‌های فلسطینی خبر داد که در پایتخت روسیه برگزار خواهد شد.