سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رویترز گزارش داد که «نیر برکات» وزیر تجارت و صنعت رژیم صهیونیستی با «ماجد بن عبدالله القصبی» همتای سعودی خود دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصر از آمریکا درخواست کرد که فشارهای وارد بر اسرائیل را افزایش دهند.

وب‌گاه عصر ایران

شمار شهدای جنگ در نوار غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به 29 هزار و 692 نفر و شمار مجروحان نیز به 69 هزار و 879 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی منابع مصری اظهار کردند: مذاکرات آتی در قطر درباره غزه در واقع در ادامه نشست‌های اخیر پاریس بوده و با نشست آتی در مصر کامل می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیوید برنیاع رییس سرویس جاسوسی موساد را بعد از بازگشت از پاریس توبیخ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حازم فهمی، معاون وزیر خارجه مصر در امور آمریکا در دیدار با دستیار معاون جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و مدیر دفتر مشاور امنیت ملی این کشور درباره شرایط موجود در غزه و چالش پیش روی امنیت ملی مصر گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت که همه مراکز راهبردی رژیم اسرائیل در تیررس موشک‌ها و پهپادهای مقاومت اسلامی لبنان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پادشاه اردن در جریان دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که تداوم جنگ علیه غزه در ماه مبارک رمضان خطر توسعه درگیری‌ها را افزایش خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده پارلمان اسرائیل اظهار داشت: نتانیاهو یک بیمار روانی است که فقط به فکر خودش است و به زندگی اسرا در غزه اهمیت نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه جهانی غذا هشدار داد که سوءتغذیه در غزه به ویژه در میان کودکان به سطح بسیار بالایی رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه آنها، دیروز یکشنبه چندین عملیات را علیه مواضع ارتش اشغالگر در مرز لبنان و فلسطین انجام داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری اعلام کردند که منابع خاص در مقاومت فلسطین تاکید کردند که اسرائیل مانع دستیابی به توافق نهایی در دومین نشست پاریس شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از حمله موشکی به نیروهای اسرائیل در مقر البغدادی و اطراف آن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در 143 مین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، حملات شدید اشغالگران به خان یونس ادامه یافت. در این گزارش گفته شده است که ارتش اشغالگر طی ساعات اخیر بویژه در ساعات بامداد حملات شدیدی را به ویژه به جنوب نوار غزه انجام داده است. وزارت بهداشت فلسطین نیز در نوار غزه شمار شهدای جنگ از هفتم اکتبر تا به امروز را 29692...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 2 روز پس از هدف قرار گرفتن یک کشتی نفتکش فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) این عملیات را تایید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالله دوم پادشاه اردن در امان پایتخت این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.