یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران امور خارجه ایران و اردن درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه رایزنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه اردن در گفتگوی تلفی با همتای ایرانی با ابراز نگرانی از وضعیت انسانی در غزه و گسترش تنش‌ها در کرانه باختری گفت: لازم است تنش‌ها در نوار غزه و کرانه باختری هر چه سریع‌تر متوقف شود.

خبرگزاری دانشجو

وزیران امور خارجه ایران و اردن درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه رایزنی کردند.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با «ایمن الصفدی» گفت: جمهوری اسلامی ایران از توافق مورد نظر مردم و مقاومت فلسطین حمایت خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی در مورد اراضی اشغالی فلسطین نیز گفت که ادعای اسرائیل مبنی بر اینکه حملاتش به کرانه باختری اشغالی بر اساس قانون دفاع از خود موجه است، «بی اعتبار» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی در مورد اراضی اشغالی فلسطین نیز گفت که ادعای اسرائیل مبنی بر اینکه حملاتش به کرانه باختری اشغالی بر اساس قانون دفاع از خود موجه است، «بی اعتبار» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در این باره نوشت: بنیامین نتانیاهو در نشست کابینه، نقشه‌های محور صلاح‌الدین (فیلادلفیا) را با هدف تحمیل دیدگاه خود مبنی بر ماندن نظامیان اسرائیلی در این محور ارائه کرد، اما یواو گالانت به او تاخت و او را به تحمیل نقشه‌ها به ارتش اسرائیل متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در این باره نوشت: بنیامین نتانیاهو در نشست کابینه، نقشه‌های محور صلاح‌الدین (فیلادلفیا) را با هدف تحمیل دیدگاه خود مبنی بر ماندن نظامیان اسرائیلی در این محور ارائه کرد، اما یواو گالانت به او تاخت و او را به تحمیل نقشه‌ها به ارتش اسرائیل متهم کرد.

خبرگزاری مهر

ما تقریباً هر روز اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را به دلیل جنایاتش در غزه محکوم می‌کنیم؛ در هر محفل چندجانبه از جمله دیوان بین‌المللی دادگستری خشم خود را نسبت به اقدامات آنها بیان می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: روز گذشته دفتر نتانیاهو، پروتکل‌هایی از مشاوران امنیتی رئیس دستگاه اطلاعات داخلی (شاباک) را در رسانه‌های این رژیم، منتشر کرد که وی ادعا کرده بود: حماس علاقه ای به جنگ با اسرائیل ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: روز گذشته دفتر نتانیاهو، پروتکل‌هایی از مشاوران امنیتی رئیس دستگاه اطلاعات داخلی (شاباک) را در رسانه‌های این رژیم، منتشر کرد که وی ادعا کرده بود: حماس علاقه ای به جنگ با اسرائیل ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ابوخالد» سخنگوی نیروهای شهید عمر القاسم (شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین) گفت یگان‌های توپخانه‌ای ما نیروهای اشغالگر را در اطراف تل زعرب واقع در غرب شهر رفح با خمپاره های عیار سنگین هدف گرفته و اهداف به طور قطعی مورد اصابت قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ابوخالد» سخنگوی نیروهای شهید عمر القاسم (شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین) گفت یگان‌های توپخانه‌ای ما نیروهای اشغالگر را در اطراف تل زعرب واقع در غرب شهر رفح با خمپاره های عیار سنگین هدف گرفته و اهداف به طور قطعی مورد اصابت قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مستقیما به ترور رئیس جنبش حماس در خارج تهدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مستقیما به ترور رئیس جنبش حماس در خارج تهدید کرد.