یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیشروی ریاست جمهوری این کشور از فرارسیدن زمان آتش‌بس در نوار غزه سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیشروی ریاست جمهوری این کشور از فرارسیدن زمان آتش‌بس در نوار غزه سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعتصابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی را که در آن هزاران نفر خواستار توافق آتش بس و آزادسازی اسرا هستند، «مایه شرمساری» توصیف کرد و آن را نشانه حمایت از گروه حماس و «یحیی سنوار» رئیس جدید آن دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعتصابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی را که در آن هزاران نفر خواستار توافق آتش بس و آزادسازی اسرا هستند، «مایه شرمساری» توصیف کرد و آن را نشانه حمایت از گروه حماس و «یحیی سنوار» رئیس جدید آن دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزان با ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه به توافق نهایی درباره غزه بسیار نزدیک شده است، نخست وزیر رژیم اسرائیل بر ادامه اشغال محور صلاح الدین بین مصر و غزه تأکید و پافشاری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزان با ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه به توافق نهایی درباره غزه بسیار نزدیک شده است، نخست وزیر رژیم اسرائیل بر ادامه اشغال محور صلاح الدین بین مصر و غزه تأکید و پافشاری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولتمردان انگلیس در نسل‌کُشی، کشتار جمعی و محنت و آوارگی فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه غربی شریک جرم هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به جنایات بی حد و حصر رژیم اسرائیل در غزه اعلام کرد که این رژیم تلاش دارد سطح تنش در منطقه را به آستانه یک بحران خطرناک برساند. سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش یمن تا این لحظه در باره عملیات‌های خود بیانیه ای صادر نکرده و باید منتظر تأیید عملیات‌هایش در دریای سرخ ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس صبح امروز دوشنبه از وقوع حادثه دریایی در 70 مایل دریایی شمال غربی منطقه الصلیف واقع در غرب یمن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان پس از کشف اجساد اسیران اسرائیلی در غزه خواستار آتش بس فوری در این منطقه شد.