یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس در بیانیه‌ای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را مقصر ناکام ماندن مذاکرات و کشته شدن اسرای صهیونیست در نوار غزه دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس در واکنش به عملیات های ضدصهیونیستی علیه اشغالگران از آن به مثابه واکنش طبیعی به جنایات دشمن صهیونیست نام برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس در واکنش به عملیات های ضدصهیونیستی علیه اشغالگران از آن به مثابه واکنش طبیعی به جنایات دشمن صهیونیست نام برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی «ریانووستی» به تنش‌های منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: «ایران هرگز تسلیم اقدامات تحریک‌آمیز نخواهد شد.» وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی «ریانووستی» به تنش‌های منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: «ایران هرگز تسلیم اقدامات تحریک‌آمیز نخواهد شد.» به گزارش عرشه آنلاین، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در ادامه گفتگوی خود با این خبرگزاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس با صدور پیامی شرط خود برای توافق تبادل اسرا را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس پیامی را در صفحه خود در تلگرام تحت عنوان «هزینه یکی است» منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه من به دستیابی به یک توافق میان رژیم صهیونیستی و حماس خوشبین هستم، گفت: همه طرف‌ها بر سر اصولی که توافق آنها باید بر اساس آن اصول تنظیم شود، به اتفاق نظر رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه به اعتقاد من ما در آستانه دستیابی به یک توافق در مذاکرات برقراری آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس هستیم، تاکید کرد: زمان پایان دادن به جنگ غزه فرارسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یسرائیل زیو ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: برای بازگرداندن اسیران از غزه به یحیی السنوار نیاز داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یائیر لاپید رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با تعلل در مذاکرات آتش‌بس قصدی برای توافق ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر نخست‌وزیر اسرائیل برقراری آتش‌بس در غزه را به خاطر واکسیناسیون کودکان تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برقراری آتش‌بس در غزه را به خاطر واکسیناسیون کودکان از سوی دفتر نخست‌وزیر اسرائیل تکذیب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال انتشار خبری درباره کشته شدن تعدادی از اسرای اسرائیلی، خانواده اسرای این رژیم نزد حماس اعلام کردند: همه مردم می‌خواهیم تا جریان عادی زندگی در اسرائیل را مختل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های القسام در واکنش به اظهارات رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل، گفت: شما در حال نابود شدن هستید و نظامیان مجرم شما در حال کم شدن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام خطاب به فرماندهان ارتش اسرائیل، اعلام کردند که شما در حال نابود شدن هستید و نظامیان مجرم شما در حال کم شدن هستند.