یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال انتشار خبری درباره کشته شدن تعدادی از اسرای اسرائیلی، خانواده اسرای این رژیم نزد حماس اعلام کردند: همه مردم می‌خواهیم تا جریان عادی زندگی در اسرائیل را مختل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های القسام در واکنش به اظهارات رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل، گفت: شما در حال نابود شدن هستید و نظامیان مجرم شما در حال کم شدن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام خطاب به فرماندهان ارتش اسرائیل، اعلام کردند که شما در حال نابود شدن هستید و نظامیان مجرم شما در حال کم شدن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسرائیل مدعی شد که در جریان نبردهای جاری در غزه، به اجساد برخی از اسرا دست یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سابق بخش عملیات ارتش اسرائیل گفت: نتانیاهو بنا به ملاحظات شخصی به دنبال طولانی‌تر کردن جنگ و عدم توافق برای بازگرداندن گروگان‌ها در غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام سابق ارتش اسرائیل توصیه کرد که اگر اسرائیل می‌خواهد اسرای خود را از نوار غزه بازگرداند، باید از ترور یحیی سنوار اجتناب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان پزشکان بدون مرز نسبت به ابعاد و شدت هجوم ارتش اسرائیل به کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان پزشکان بدون مرز درباره عملیات نظامی اسرائیل در کرانه باختری هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد که با نگرانی بسیار پیگیر تنش نظامی و حملات اسرائیل به کرانه باختری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به جنایت نظامی اخیر اسرائیل در کرانه باختری واکنش نشان داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس گزارش رسانه آمریکایی آکسیوس، با وجود شرایط دشوار جنگ و فاصله زیاد تا دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه و تبادل گروگان‌ها بین حماس و اسرائیل، برخی مقامات کاخ سفید همچنان فضای مذاکرات را مثبت ارزیابی می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک پسر تقریبا یک‌ساله اولین مورد فلج‌اطفال غزه در 25سال گذشته است که همین امر نیاز به واکسیناسیون گسترده برای این بیماری را که می‌تواند باعث فلج و مرگ شود، ضروری می‌کند. شیوع این بیماری به احتمال زیاد باعث محکومیت بیشتر بین‌المللی اسرائیل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی «ریانووستی» به تنش‌های منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: «ایران هرگز تسلیم اقدامات تحریک‌آمیز نخواهد شد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی «ریانووستی» به تنش‌های منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: «ایران هرگز تسلیم اقدامات تحریک‌آمیز نخواهد شد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی از هدف قرار دادن یک کشتی در خلیج عدن به دلیل نقض ممنوعیت تردد به سمت بنادر اراضی اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن یک کشتی در خلیج عدن به دلیل نقض ممنوعیت تردد به سمت بنادر اراضی اشغالی خبر داد.