یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده اسرای اسرائیلی نتانیاهو را به خاطر تصمیم کریدور فیلادلفیا مورد انتقاد قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده اسرای اسرائیلی نتانیاهو را به خاطر تصمیم کریدور فیلادلفیا مورد انتقاد قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم اشغالگر برای سیصد و بیست و نهمین روز متوالی به جنگ ویرانگر خود در نوار غزه ادامه می‌دهد این در حالی است که پس از 22 روز عملیات، نظامیان رژیم اشغالگر از خان یونس در جنوب نوار غزه عقب‌نشینی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از 22 روز عملیات، نظامیان رژیم اشغالگر از خان یونس در جنوب نوار غزه عقب‌نشینی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آرسن لوپن پایتخت» موبایل قاپ خیابان استاد معین متهم 20 ساله‌ای است که چندی پیش با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده بود؛ خبر دستگیری وی در رسانه‌ها بازتاب فراوانی یافت و بار دیگر این سوال را در ذهن افکار عمومی ایجاد کرد که چه مجازاتی می‌تواند برای جلوگیری از وقوع این نوع جرایم بازدارنده باشد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، شاه اردن خواستار توقف این حملات شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در قسمتی از اطلاعیه خود تاکید کرد: رژیم اشغالگر می‌خواهد کنترل کامل خود را بر سرزمین‌های فلسطینی تحمیل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اطلاعیه‌ای، گفت: اشغالگران تمامی پیشنهادات ارائه شده برای توقف تجاوز به نوار غزه را رد کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخالفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گالانت مدعی شد: بازگرداندن ایمن ساکنان شمال اسرائیل به منازلشان هدف گذشته ما برای برچیدن حماس و بازگرداندن گروگان‌ها (اسیران) را از بین نخواهد برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی رسمی حماس در گفت‌وگو با روزنامه العربی الجدید تأکید کرد: جنبش با آتش بس انسانی به مدت هفت روز از زمانی که گوترش در شانزدهم آگوست آن را اعلام کرد، موافقت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جهاد طه، سخنگوی جنبش حماس در مصاحبه با روزنامه قطری گفت که این جنبش با پیشنهاد آتش بس انسانی دبیر کل سازمان ملل متحد به مدت هفت روز موافق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با بیان اینکه ما اظهارات وزرای تندرو اسرائیلی در مورد ساخت کنیسه در مسجد الاقصی را پیگیری می‌کنیم، گفت: من به کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیشنهاد داده‌ام تا فهرست تحریم‌ها را گسترش دهند تا وزرای اسرائیلی را نیز شامل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با بیان اینکه ما اظهارات وزرای تندرو اسرائیلی در مورد ساخت کنیسه در مسجد الاقصی را پیگیری می‌کنیم، گفت: من به کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیشنهاد داده‌ام تا فهرست تحریم‌ها را گسترش دهند تا وزرای اسرائیلی را نیز شامل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن با با بیان اینکه مقاومت لبنان با اجرای «عملیات اربعین» ضربه قدرتمندی را به رژیم صهیونیستی وارد کرد، گفت که «ایران تاکید دارد پاسخ به دشمن قطعی است و طرف آمریکایی در تلاش برای مهار این پاسخ در وضعیت آماده‌باش بزرگی است».