دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس در واکنش به حمله اسرائیل به یک مدرسه در غزه، از همه جهانیان خواست که در همه شهرهای جهان برای محکومیت این کشتارها و توقف جنگ و نسل‌کشی، راهپیمایی خشم برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان سه‌شنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت ماه محرم گفت: مقاومت به پشتیبانی و حمایت از غزه تا تحقق اهداف آن ادامه خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه بهترین راه برای جلوگیری از تشدید تنش در شمال اسرائیل، رسیدن به توافق آتش بس در غزه است، گفت که دستیابی به آتش بس در غزه به نفع اسرائیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه آوارگان در جنوب غزه، تا این لحظه 29 فلسطینی شهید و چندین تن دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که تلاش‌ها برای ارسال سوخت به غزه ادامه دارد اما با تاخیر مواجه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل کشی در این باریکه، ترکیه در راستای حمایت از مردم غزه به اقداماتی علیه رژیم صهیونیستی دست زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پارلمان ترکیه طرح ارائه شده برای خلع تابعیت از شهروندانی را که تابعیت دوگانه ترک - اسرائیل دارند، به رأی خواهد گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری شهاب به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه قضایی این رژیم دوم دسامبر (12 آذر) را به عنوان موعد محاکمه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم تعیین کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا روز سه‌شنبه ادعا کرد که عوامل وابسته به ایران در تظاهرات حامیان غزه در سراسرآمریکا نفوذ کرده و با ارائه حمایت‌های مالی در برخی مواقع آمریکایی‌ها را هدف قرار داده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده های رژیم صهیونیستی در دو نوبت اطراف دهستان های «تولین» و «عدشیت القصیر» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مذاکرات برای برقراری آتش بس در غزه از فردا (چهارشنبه) با حضور روسای سازمان‌های اطلاعاتی مصر، آمریکا و رژیم صهیونیستی در قطر از سر گرفته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان، با اشاره به درگیری‌های قومیتی در داخل جامعه اسرائیل تاکید کرد، خودشیفتگی طوایف مختلف جامعه اسرائیل به خود، باعث فنای اسرائیل خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از زمان جلسه محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد در ماه دسامبر (آذرماه) خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز (سه شنبه) به نقل از یک مقام آمریکایی از حصول پیشرفت در مذاکرات مربوط به آتش‌بس در نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری شهاب به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه قضایی این رژیم دوم دسامبر (12 آذر) را به عنوان موعد محاکمه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم تعیین کرده است. خبرگزاری شهاب به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه قضایی این رژیم دوم دسامبر (12 آذر) را به عنوان موعد محاکمه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم تعیین کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، منابع رسانه‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با سفر «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به قاهره و دیدار با رئیس جمهور مصر، رسانه‌های رژیم گزارش دادند که پیشرفت‌هایی در مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه حاصل شده است.