دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع لبنانی از شلیک موشک‌های برکان به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در نزدیکی سواحل یمن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور داخلی فلسطین در نوار غزه تأکید کرد اقدام رژیم اسرائیل در پخش اعلامیه از طریق هواپیماهای نظامی و درخواست از اهالی غزه برای ترک خانه هایشان، در چارچوب جنگ روانی انجام می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز (چهارشنبه) از تل‌آویو به سمت قدس اشغالی حرکت کرده و خواستار امضای فوری توافق مبادله و سرا با مقاومت در غزه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «گیورا آیلند» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز اعلام کرد که یک کشتی با پرچم لیبریا در نزدیکی سواحل یمن هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) در سخنانی با بیان اینکه اهداف عملیات طوفان الاقصی روز به روز در حال محقق شدن است، گفت که رژیم صهیونیستی بدترین روزهای تاریخ جعلی خود را تجربه می‌کند و در نهایت ناگزیر به متوقف کردن جنگ خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از یک دور از گفتگو های فشرده در قاهره، از امروز چهارشنبه نشستی چهارجانبه با حضور هیئت های مصر، آمریکا، قطر و رژیم صهیونیستی در دوحه آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته مرتکب 4 مورد کشتار شد که در نتیجه آن 52 نفر شهید و 208 نفر دیگر مجروح شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از تداوم عملیات های مبارزان مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل اعلامیه‌هایی را روی شهر غزه انداخته که از ساکنان شهر می‌خواهند به منطقه دیرالبلح بروند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در سایه ادامه سیاست هدفمند سانسور شدید تلفات نظامیان خود به هلاکت 681 نظامی خود در نوار غزه اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی بر ضرورت توقف جنگ در نوار غزه و موضع ثابت کشورش در قبال فلسطین تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش حماس با تاکید بر اینکه جامعه بین‌المللی باید رژیم اشغالگر را برای اجرای هر توافق آتش‌بس، تحت فشار قرار دهد گفت مقاومت هرگز از شروط و خواسته‌های اصلی خود که بارها مطرح کرده، کوتاه نخواهد آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهاد طه تصریح کرد: نتایج مذاکرات که قرار است منجر به توقف تجاوزات علیه غزه شود، صحنه نهایی را روشن خواهد کرد و این به میانجی‌ها و جامعه بین‌المللی فرصت بیشتری می‌دهد تا رژیم اشغالگر را جهت اجرای توافق تحت فشار قرار دهند.

وب‌گاه عصر ایران

سیدحسن نصرالله تاکید کرد مقاومت لبنان تا زمان دستیابی به هدفی که در همه جبهه‌های پشتیبانی آرزویش را دارد، به مسیری که 8 اکتبر در نبرد طوفان الاقصی شروع کرده، ادامه می‌دهد و از موضع خود و از جنگ خود در این نبرد عقب نمی‌نشیند.