دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رادیو فردا به نقل از شبکه‌های 7 و 14 تلویزیون و روزنامه هاآرتص، وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید ایران در تلاش برای ارسال غیرقانونی تسلیحاتِ بیشتر به منطقه جنین در کرانه باختری است. یوآو گالانت در بازدید از شمال کرانه باختری که جنین در آن منطقه واقع شده، گفت: با توجه به تلاش ایران برای ارسال تسلیحات به منطقه، اسرائیل تیم‌های دفاع محلی را از نظر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیات مذاکره کننده رژیم اسرائیل فردا (دوشنبه) برای ادامه مذاکرات بر سر توافقنامه به دوحه می‌رود و یک هیات اسرائیلی دیگر نیز روز دوشنبه برای شرکت در مذاکرات عازم قاهره پایتخت مصر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج نظرسنجی اخیر یک شبکه عبری زبان حاکی از این است که بیش از نیمی از ساکنان اراضی اشغالی باور دارند که علت ادامه جنگ در غزه، ریشه در سیاست‌های شخصی بنیامین نتانیاهو نهفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه 12 رژیم صهیونیستی، 74 درصد ساکنان اراضی اشغالی درباره هدف جنگ غزه که نابودی حماس اعلام شده، خوش‌بین نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع بلندپایه مصری گفت: رایزنی‌ها و تماس‌های مقامات این کشور با جنبش حماس در چارچوب تلاش‌های قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه و معامله مبادله اسیران بین این جنبش با رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان در اظهاراتی در جریان نشست غیررسمی سازمان کشورهای ترک (OTS)، تاکید کرد: ما خواستار توقف فوری جنگ در غزه و آغاز فوری روند صلح در این منطقه هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصر میزبان هیات‌های اسرائیلی و آمریکایی خواهد بود تا در مورد نکات برجسته توافق آتش بس در نوار غزه گفت وگو کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسبق اسرائیل گفت: به محض سرنگونی کابینه نتانیاهو، رژیم اسرائیل می‌تواند به عقلانیت و سازندگی بازگردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسبق اسرائیل تاکید کرد که بدون برگزاری انتخابات، جنگ در غزه پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه اسرائیلی نوشت: حماس صاحب حکومت و حاکمیت در غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه اسرائیلی نوشت: بنیامین نتانیاهو شکست خورد و حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه اعتراضات شهرک‌نشینان اسرائیلی، میان پلیس و معترضان خواستار معامله با حماس بر سر اسرا، درگیری رخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال ادامه اعتراضات در اسرائیل، پلیس با معترضان در تل‌آویو درگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مذاکرات بین تل آویو و حماس با حضور هیات صهیونیستی و مقامات سیا و میانجی‌گران برای دستیابی به توافقی برای آزادی اسرا و آتش بس فوری هفته آینده بار دیگر در دوحه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان فاش کرد، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا سیا به رهبران اسرائیل هشدار داده است، جنگ در غزه باعث افزایش محبوبیت و گرایش مردم به جنبش حماس شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از 9 ماه از جنگ در نوار غزه، رسانه‌های عبری زبان از ادامه قدرتنمایی حماس در نوار غزه سخن گفته و تاکید می‌کنند، حماس حاکم نوار غزه بوده و خواهد ماند.