دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد که برخی فرماندهان معتقدند که ارتش در مأموریت خود در غزه شکست خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال هشدار اسرائیل برای تخلیه مناطقی در شرق غزه، موج بزرگی از آوارگان به سمت غرب شهر غزه به راه افتادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل در تازه‌ترین ادعای خود درباره توافق با حماس گفت: هر توافق صلحی در غزه با حماس باید شامل ادامه جنگ در این باریکه به منظور رسیدن ما به اهدافمان باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل گفت: هر توافقی با حماس باید شامل توقف قاچاق تسلیحات به حماس از طریق مرز مصر با غزه باشد. همچنین نباید هزاران رزمنده حماس به شمال نوار غزه بازگردند. همچنین تل آویو در نظر دارد بالاترین شمار اسرای خود را در همان مرحله نخست توافق صلح از بند حماس آزاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حملات شبانه روز گذشته اسرائیل به غزه، دهها تن به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حملات اخیر اسرائیل به ده‌ها تن شهید و مجروح شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از هشدار اسرائیل برای تخلیه شرق غزه، موج جدیدی از آوارگان غزه به سمت شرق منطقه راهی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی در گزارش‌هایی از درگیری لفظی شدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم پرده برداشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظامیان رژیم صهیونیستی بار دیگر به کرانه باختری یورش بردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کردند که حزب‌الله بزرگ‌ترین حمله هوایی و یکی از بی‌سابقه‌ترین حملات خود در درگیری‌های کنونی را به انجام رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کردند که حزب‌الله بزرگ‌ترین حمله هوایی و یکی از بی‌سابقه‌ترین حملات خود در درگیری‌های کنونی را به انجام رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از هلاکت و زخمی شدن چند نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «کی‌یر استارمر» نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگوی تلفنی با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین برای کمک به روند صلح، حق انکارناپذیر فلسطینیان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگوی تلفنی با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین برای کمک به وند صلح، حق انکارناپذیر فلسطینیان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» در این باره مدعی شد: هر گونه توافقی درباره آتش بس در غزه باید امکان ادامه جنگ برای اسرائیل تا تحقق همه اهداف جنگ را فراهم کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام فلسطین گفت: نبرد رفح که حدود دو ماه است به طول انجامیده و آنچه در الشجاعیه و شمال و مرکز نوار غزه رخ می دهد، گواه بزرگی بر قدرت مقاومت ما و شکست دشمن است. وی افزود: پیروزی مطلقی که نتانیاهو از آن صحبت می کند، به معنای پیروزی شخصی او و راضی کردن اوباش دولتش است. دشمن ضربات سنگینی را در هربه گزارش گروه بین الملل...