دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری که شامگاه دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد مسئولین مصری به دیوید برنیاع رئیس موساد که به قاهره سفر کرده پیشنهاد کردند، آمادگی دارند موانع زیر زمینی را با همکاری ایالات متحده جهت جلوگیری از انتقال سلاح به نوار غزه، ایجاد کنند. به گفته این رسانه عبری زبان، این پیشنهاد مصری‌ها در ر استای اطمینان بخشیدن به اسرائیل در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس با میانجیگران هشدار داده است که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و رفح مذاکرات آتش‌بس متوقف خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس با میانجیگران هشدار داده است که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و رفح مذاکرات آتش‌بس متوقف خواهد شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانادا از رژیم صهیونیستی درخواست کرد تا در برنامه ساخت شهرک در کرانه باختری که مغایر با قوانین بین‌المللی است، تجدید نظر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرک‌نشینان صهیونیست در تظاهراتی اعتراضی خیابان روبروی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو را بستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی جدید برای نظامیان صهیونیست در شهرک «تل الهوا» واقع در جنوب غرب شهر غزه خبر می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس امروز (دوشنبه) بار دیگر تأکید کرد که باوجود انعطاف و تعامل مثبت این جنبش برای تسهیل در دستیابی توافق آتش‌بس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برابر مذاکرات کارشکنی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس امروز (دوشنبه) بار دیگر تأکید کرد که باوجود انعطاف و تعامل مثبت این جنبش برای تسهیل در دستیابی توافق آتش‌بس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در برابر مذاکرات کارشکنی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا و برت مک گورک، مشاور ارشد بایدن در امور خاورمیانه، روز دوشنبه با مقامات ارشد امنیتی اسرائیل و مصر در قاهره دیدار می‌کنند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی به نقل از چهار مقام اسرائیلی و آمریکایی اعلام کرد که ویلیام برنز مشهور به بیل برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا و برت مک گورک، مشاور ارشد بایدن در امور خاورمیانه، روز دوشنبه با مقامات ارشد امنیتی اسرائیل و مصر در قاهره دیدار می‌کنند تا درباره توافق آتش‌بس در غزه، آزادی اسرا و ترتیبات تامین امنیت مرز مصر و غزه گفتگو کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیام تبریک خود به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران گفت: «ما به نمایندگی از جنبش حماس و عموم ملت فلسطین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات در ایران و اعتماد ملت به جنابعالی و انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور را صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و برای شما در مسیر خدمت به مردم ایران آرزوی موفقیت می‌کنیم.» هنیه افزود:...

وب‌گاه الف

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی به مسعود پزشکیان، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب وی به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همگرایی روزافزون ایران و کشورهای قاره سیاه و بهبود موقعیت ایران در میان کشورهای این قاره توجه محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی را به همراه داشته و موجب نگرانی شدید آنها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه قطری جزئیات طرح خطرناک آمریکا علیه نوار غزه در دوره بعد از جنگ را افشا کرد که مفاد آن همگی در راستای منافع صهیونیست‌ها و گسترش توافق‌های عادی‌سازی اعراب با رژیم اشغالگر است.