دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شهید محمد نعمه ناصر (حاج ابو نعمه) متولد 1965 یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان که روز چهارشنبه 13 تیر در حمله پهپادی رژیم اشغالگر در منطقه حداثا جنوب لبنان به شهادت رسید. او از فرماندهانی بود که بارها طعم شکست را برای اشغالگران چشانده و ده‌ها عملیات علیه مواضع اشغالگران را از زمان اشغال جنوب لبنان تاکنون فرماندهی کرده بود. معمار عملیات‌های موشکی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری ایران، گمانه‌زنی‌ها درباره رویکرد دستگاه دیپلماسی ایران افزایش یافته است. گروهی بر این باورند که امروز غرب فرصت دارد تا سیاست های اشتباه خود را جبران کرده و راه را برای توافقی منطقی با ایران هموار سازد.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه گزارش وال استریت ژورنال آمده است: «ساختمان‌های اداری و جاده‌هایی که خود گذرگاه رفح را تشکیل می‌دادند نیز ویران شده است؛ گذرگاهی که به عنوان دروازه‌ای حیاتی برای نوار غزه تلقی می‌شود و حتی پیش از حمله اسرائیل به این باریکه محاصره شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برگزاری دو انتخابات در دو هفته متوالی پس از گذشت 50 روز از شهادت رئیس جمهور و مشارکت مردم نشان از عمق، استقرار و نهادینه شدن مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور املاک و کارشناس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، رنگ اسنادی که باید نقل و انتقالشان به صورت رسمی انجام شود و اسنادی که از سوم تیرماه سال جاری صادر می شود را تغییر دادیم و برای آن حاشیه سبز گذاشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) امروز تل آویو را به مقصد قاهره ترک کرد تا در نشست با مقامات مصری در خصوص توافق تبادل اسرا و آتش بس در غزه رایزنی کند. قرار است بار در نشست‌های خود با مقامات قاهره در خصوص ساخت یک مانع زیرزمینی میان نوار غزه و مصر با هدف ممانعت از انتقال تسلیحات به این باریکه رایزنی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از صدور بیانیه اخیر دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در خصوص توافق تبادل اسرا با جنبش حماس شوک زده شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسوولان امنیتی رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از کارشکنی نخست وزیر این رژیم در معامله تبادل اسرا با حماس ابراز کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ غزه با کشتار، بمباران بی‌وقفه و شرایط بشردوستانه بسیار دشوار و در سایه امواج جدید آوارگی بازماندگان بمباران‌های قبلی در مناطق شرق غزه، وارد دویست و هفتاد و ششمین روز خود شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که گزارش‌های متعددی درباره شکنجه‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی در جریان جنگ غزه منتشر شده است، باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که رژیم اشغالگر در جدیدترین جنایت ضد بشری خود علیه غیرنظامیان، چهار فلسطینی که از نوار غزه توسط اشغالگران ربوده شده بودند را به محض آزادی آن‌ها از طریق گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب نوار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیس الخزعلی در دفتر خود در بغداد، پایتخت عراق، از هیئت مقاومت فلسطین متشکل از اعضای حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی استقبال کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد که در موج جدید توحش رژیم صهیونیستی در سرتاسر غزه طی 24 ساعت گذشته 54 نفر به شهادت رسیدند و تنی چند نیز زخمی شدند. مهم‌ترین تحولات روز 276 طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید: ************************************************* حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم اسرائیل به جنوب لبنان ارتش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چندی پیش، دفتر نتانیاهو فهرستی از چهار درخواست را منتشر کرد که به گفته او این درخواست‌ها قابل مذاکره نیستند در حالیکه میانجی‌ها برای دیدار این هفته در قاهره و دوحه آماده می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنتکام دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا در 24 ساعت گذشته، 2 پهپاد حوثی‌های یمن در مناطق تحت کنترل آنها را با موفقیت منهدم کردند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد که چهار پهپاد نیروهای یمنی در این کشور و بر فراز خلیج عدن منهدم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 14 اسرائیل اعلام کرد که به اعتقاد برخی از فرماندهان ارتش این رژیم، مأموریت آنها در غزه شکست خورده است.