دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابوعبیده جنگ در «رفح» را مکمل تخریب هدفمند و کشتار غیرنظامیان دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری رژیم صهیونیستی از دیدار احتمالی مدیر سازمان سیا، روسای سازمان جاسوسی موساد و سازمان اطلاعات مصر و نخست‌وزیر قطر در دوحه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه نوشت: ننگ حمایت از این همه جنایت صهیونیستها در نوار غزه، تا ابد بر پیشانی حامیان این رژیم باقی خواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) پس از گذشت 9 ماه از جنگ علیه نوار غزه و ناکامی در دستیابی به اهداف اعلامی، خواستار انجام تبادل اسرا با مقاومت فلسطین شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ادامه حملات هوایی و تجاوزات اشغالگران، معاون وزیر کار غزه به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مسئولان جنبش حماس در پی حمله هوایی ارتش اسرائیل به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مسوولان جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش منتظر پاسخ اسرائیل به پیشنهادش برای آتش‌بس در غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز یکشنبه از افزایش شمار شهدای جنگ غزه به 38 هزار و 153 نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که تل آویو در مسیر مذاکرات با حماس درخواست‌های جدیدی را ارائه داده که می‌تواند نهایی کردن این توافق را به تأخیر بیاندازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگر مغربی نوشت: حزب الله لبنان از تشدید درگیری هراسی ندارد و این را سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله با صراحت اعلام کرده است. دیگر سخنی از ژنرالهای صهیونیست و مقامات سیاسی این رژیم درباره بازگرانیدن لبنان به عصر حجر نمی‌شنویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به کشتار عامدانه خبرنگاران و اصحاب رسانه در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که آخرین مورد آن جنایت علیه 5 روزنامه نگار بود، اعلام کرد: گروه جدیدی از خبرنگاران در نوار غزه، بعد از هدف قرار گرفتن توسط ماشین کشتار ارتش اشغالگر صهیونیستی، به کاروان شهدای غزه پیوستند و 5 خبرنگار همراه با خانواده‌هایشان در جنایت...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ازبکستان با اشاره به اینکه پیامدهای جنگ خونینی که از 9 ماه پیش تاکنون در غزه جریان دارد ما را در اندوهی عمیق فرو برده است، گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند این درگیری‌ها را که منجر به کشته شدن حدود 40 هزار نفر به ویژه زنان و کودکان شد را توجیه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که تل آویو در مسیر مذاکرات با حماس درخواست‌های جدیدی را ارائه داده که می‌تواند نهایی کردن این توافق را به تأخیر بیاندازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آگاه رژیم صهیونیستی خبر دادند که هیات مذاکره کننده این رژیم فردا (دوشنبه) برای تکمیل مذاکرات درباره انعقاد قرارداد مبادله اسرا با گروه‌های فلسطینی عازم قطر خواهد شد.