دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع ویژه با اعلام جزئیات پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش‌بس اعلام کرد که این جنبش پایبندی به مواضع و شروط اصلی خود از جمله لزوم برقراری آتش‌بس دائمی و خروج کامل اشغالگران از غزه تاکید دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسران ذخیره رژیم صهیونیستی با استناد به اظهارات مقام‌های این رژیم می‌گویند شکست جنبش حماس در نوار غزه نزدیک نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی درباره تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اعلام کرد که از هر 10 نفر در غزه 9 نفر حداقل یک بار آواره شده‌اند. «آندریا دی دومینیکو» مدیر دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین طی کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: از جمعیت 2.1 میلیون نفری در نوار غزه از 7 اکتبر 2023، بیش از 37 هزار نفر کشته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌های جداگانه، شهادت «محمد نعمه ناصر» ملقب به «حاج ابونعمه» فرمانده نظامی حزب‌الله در حمله پهپادی رژیم اشغالگر به شهر صور در جنوب لبنان را به حزب‌الله و سید حسن نصرالله تبریک و تسلیت گفتند. شهید ابونعمه نقش محوری در حمایت از فلسطین داشت گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای...

وب‌گاه عصر ایران

این مقام سازمان ملل گفت افرادی که طی 2 روز گذشته در پی دستور تخلیه خان یونس در جنوب نوار غزه از سوی اسرائیل آواره شدند ضرورتا به رقم آوارگان اضافه نمی‌شود زیرا بسیاری از آنها قبلا آواره شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

«سیگرید کاگ» هماهنگ‌کننده ارشد سازمان ملل در امور بشردوستانه و بازسازی نوار غزه روز سه‌شنبه و در ابتدای جلسه شورای امنیت گفت 1.9 میلیون نفر تاکنون در سراسر غزه آواره شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس ضمن اعلام اینکه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با میانجیگران قطر و مصر تماس برقرار کرده، تاکید کرد که با روحیه مثبت با محتوای مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافق برای توقف جنگ در نوار غزه تعامل دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس ضمن اعلام اینکه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با میانجیگران قطر و مصر تماس برقرار کرده، تاکید کرد که با روحیه مثبت با محتوای مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافق برای توقف جنگ در نوار غزه تعامل دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه در دویست و هفتاد و دومین روز از جنگ، به شهادت شماری دیگر از ساکنان این منطقه منجر شد. حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز به مناطق مختلف غزه ادامه یافت که بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند. منابع خبری فلسطین بامداد پنجشنبه گزارش دادند که در حملات ارتش اشغالگران به مناطق مختلفی از...

وب‌گاه عصر ایران

نتانیاهو به نمایندگانی در کنست (پارلمان اسرائیل) اعلام کرده که آماده متوقف کردن جنگ در نوار غزه به مدت شش هفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرآیند پاکسازی سقف معبد اسنا که جشن گرفتن روز سال نو در مصر باستان را به تصویر کشیده است، 5 سال به طول انجامید، مرمتی که با ابزارهای مختلف از جمله خلال دندان صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آگاه که به نامش اشاره نکرده، اعلام کرد: قطر پاسخ اولیه مثبتی را از حماس درخصوص پیشنهاد آتش بس بایدن در غزه دریافت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «نیویورک تایمز» آمریکا بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام آگاه گزارش داد که بنیامین نتانیاهو به نمایندگان کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی اطلاع داده که از توقف جنگ در غزه استقبال می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه در بامداد پنجشنبه، دستکم 10 شهید و شمار زیادی نیز زخمی برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنتکام در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نیروهای مرکزی ارتش آمریکا موفق شدند در 24 ساعت گذشته دو سایت راداری متعلق به حوثی‌ها در مناطق تحت کنترل این گروه در یمن را منهدم کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) چهارشنبه شب مدعی شد که دو شهپاد (قایق بدون سرنشین) و دو سایت راداری را در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها منهدم کرده است.